Play offs voor Conference League

Wie pakt het laatste ticket?


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
Kun je je wel gaan verwonderen over dat ze rekening houden met auto's die eindeloos rondjes rijden, maar goed, dat is zeker hetzelfde volk wat ook naar het Songfestival kijkt?
 

JMD

Well-known member
Kun je je wel gaan verwonderen over dat ze rekening houden met auto's die eindeloos rondjes rijden, maar goed, dat is zeker hetzelfde volk wat ook naar het Songfestival kijkt?
Geen idee of het precies hetzelfde volk is, maar er zit wel een parallel in: 15 jaar terug keek er in NL geen hond naar beide zaken en nu schijnt het allebei 1 van de belangrijkste zaken ter wereld te zijn.. ;)
 

Abubakari

Well-known member
Ander verschil is dat ik mensen die het Songfestival kijken nooit serieus kan, zal, wil en ga nemen. Nou maakt dat op dit forum uiteraard geen enkel verschil meer en daarbuiten leef ik sowieso al misantropisch en weet ik zeker dat niemand die ik ken het Songfestival kijkt. F1 kijkers ken ik dan wel weer persoonlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

ALenstra

Well-known member
Ik heb ook niks met Eurovisie Songfestival en kijk er ook nooit naar. Datzelfde heb ik met Formule 1 en racen.
 

MWLC

Well-known member
Opstellingen
Feyenoord: Bijlow; Malacia, Botteghin, Senesi, Haps; Fer, Toornstra, Kökcü, Berghuis, Jørgensen, Sinisterra.
FC Utrecht: Oelschlägel; Ter Avest, Van der Maarel, Janssen, Warmerdam; Van Overeem, Van de Streek, Maher; Boussaid, Kerk, Gustafson.

Hups Feyenoord.
 

stc

Well-known member
Heeft Feyenoord geen andere rechtsachter beschikbaar? Ik weet niet of Malacia de beste keuze is om rechtsachter te zetten als linkspoot.
 
Bovenaan