Play offs voor Conference League

Wie pakt het laatste ticket?


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

stc

Well-known member
En NAC-NEC om 18.00, om het logisch te houden. Ik dacht namelijk dat die wedstrijd om 14.30 zou zijn, en dat het daarom om kwart over 12 werd gespeeld.

Het kan zijn dat het tijdstip van 1215 is gekozen ivm het tv schema bij ESPN. Om 1430hrs worden er namelijk nog 2 wedstrijden in de kampioenspoule van de vrouwen gespeeld. Als ik het goed heb wordt 1 van deze op het open kanaal uitgezonden. Om 1800hrs is dan de wedstrijd NAC - NEC op het open kanaal en daarom de wedstrijd van Feyenoord om 1215 op het open kanaal van ESPN.
 

De Wolf

Well-known member
Ajax - PSV is natuurlijk een hele interessante wedstrijd.

Maar LB dat tijdstip. Wel leuk dat ze in Utrecht vroeg hun bed uit moeten.
 

Abubakari

Well-known member
Vrouwenvoetbal kijkt niemand naar, kun je ook wel om 10 uur sochtends spelen.
Maak er een mooie voetbalmiddag van, Feyenoord - Utrecht om 14.30, daarna om 17.00 NACNEC. Maar nee hoor, gewoon twee kuttijden kiezen en daar tussenin helemaal niks hebben.
 

De Wolf

Well-known member
Vrouwenvoetbal kijkt niemand naar, kun je ook wel om 10 uur sochtends spelen.
Maak er een mooie voetbalmiddag van, Feyenoord - Utrecht om 14.30, daarna om 17.00 NACNEC. Maar nee hoor, gewoon twee kuttijden kiezen en daar tussenin helemaal niks hebben.

Je hoeft niet te kijken.
 

ALenstra

Well-known member
Vrouwenvoetbal kijkt niemand naar, kun je ook wel om 10 uur sochtends spelen.
Maak er een mooie voetbalmiddag van, Feyenoord - Utrecht om 14.30, daarna om 17.00 NACNEC. Maar nee hoor, gewoon twee kuttijden kiezen en daar tussenin helemaal niks hebben.
Tussen 15.30 en 17.30 kan je mooi de ontknoping zien van de 2e Bundesliga. Wat dat betreft zijn de tijden zeer goed gekozen. (y)
 

Abubakari

Well-known member
Voor anderen zal dat weer andersom zijn.

Lekker belangrijk.
Ah, 14.30 zondagmiddag, nota bene op een verder voetballoze zondagmiddag, is geen mooie klassieke voetbaltijd meer en de door commerciëlen door de strot geramde kuttijden zijn nu plotseling weer prima. Totdat Heerenveen doordeweeks om 18.45 moet spelen, dan is het wel weer kut.
Terwijl dat voor anderen ook weer een prima tijd zal zijn.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ah, 14.30 zondagmiddag, nota bene op een verder voetballoze zondagmiddag, is geen mooie klassieke voetbaltijd meer en de door commerciëlen door de strot geramde kuttijden zijn nu plotseling weer prima. Totdat Heerenveen doordeweeks om 18.45 moet spelen, dan is het wel weer kut.
Terwijl dat voor anderen ook weer een prima tijd zal zijn.

Zoiets ja. Iedereen heeft weer andere belangen.

Zelf zou ik het liefst zaterdagavond 20.00 en zondag 14.30 zien ipv al die verschillende tijden, maar de tv regeert helaas.

Nu kan ik mooi een stukje voetbal kijken en daarna F1, dus dat komt goed uit.

En als er amateurvoetbal is, ben je maar wat blij met 12.15 of 16.45, dus die 14.30 is voor jou doorgaans ook niet heilig.
 

Abubakari

Well-known member
En als er amateurvoetbal is, ben je maar wat blij met 12.15 of 16.45, dus die 14.30 is voor jou doorgaans ook niet heilig.
Klopt, maar ik heb het nog even gecheckt, er is morgen alweer geen amateurvoetbal.

Is dat er wel dan heb ik Ajax inderdaad liever op zaterdagavond of zondag 16.45. Maar dat zeg ik dus, er is verder geen voetbal, raar dat je dan de hele middag van 14.00 tot 18.00 leeg laat.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Klopt, maar ik heb het nog even gecheckt, er is morgen alweer geen amateurvoetbal.

Is dat er wel dan heb ik Ajax inderdaad liever op zaterdagavond of zondag 16.45. Maar dat zeg ik dus, er is verder geen voetbal, raar dat je dan de hele middag van 14.00 tot 18.00 leeg laat.

Gebeurt veel vaker dat er rekening wordt gehouden met andere sporten, in dit geval 1.5 mln kijkers voor F1 in Monaco.

Net als dat sommige wieleretappes daarop afgestemd zijn.

Het gaat allemaal om kijkcijfers en dat is jammer, alleen morgen niet nieuw.
 
Bovenaan