Play offs voor Conference League

Wie pakt het laatste ticket?


  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

PES5

Administrator
Forumleiding
Higler zwakste man van het veld. Verder een rommelig duel, maar het was wel spannend. Dat kleine ventje viel sterk in.

Mooie beelden van Advocaat. Van harte Feyenoorders. Komend seizoen groepshoofd in de Conference League.👊
 

Batigoal

Well-known member
Het is voor Feyenoord te hopen dat Sinisterra het hele seizoen topfit blijft. Dan kan die één van de beste spelers in de Eredivisie worden.
 

Susaa

Well-known member
Fijn resultaat en lekker pittig potje.

Bijlow beste man bij Feyenoord (y)

Wat zijn de potentiële tegenstanders in de C.l. ?
 

Abubakari

Well-known member
Fijn resultaat en lekker pittig potje.

Bijlow beste man bij Feyenoord (y)

Wat zijn de potentiële tegenstanders in de C.l. ?
Sumgayit FK, Paide Linnameeskond of Sfântul Gheorghe als die de eerste voorronde doorkomen. Raków Częstochowa een van de lastigste opponenten.
 

Joost

Well-known member
Sumgayit FK, Paide Linnameeskond of Sfântul Gheorghe als die de eerste voorronde doorkomen. Raków Częstochowa een van de lastigste opponenten.
Er wordt wat smalend gedaan over die voorrondes maar Feyenoord kan ook teams uit bijvoorbeeld Zweden of Noorwegen loten. Dat is niet direct een makkie. In de 3e voorronde is Vitesse misschien niet eens geplaatst.
 

ALenstra

Well-known member
Er zitten best wel lastige tegenstanders tussen. Zeker voor een club die tweemaal van Wolfsberger AC verloor.
 

Abubakari

Well-known member
Er wordt wat smalend gedaan over die voorrondes maar Feyenoord kan ook teams uit bijvoorbeeld Zweden of Noorwegen loten. Dat is niet direct een makkie. In de 3e voorronde is Vitesse misschien niet eens geplaatst.
Ik quote de sportzeloot, ik had me er verder niet zo in verdiept. Maar Paide Linnakeeshond lijkt me nog steeds een mooie tegenstander.
 

De Wolf

Well-known member
Higler zwakste man van het veld. Verder een rommelig duel, maar het was wel spannend. Dat kleine ventje viel sterk in.

Mooie beelden van Advocaat. Van harte Feyenoorders. Komend seizoen groepshoofd in de Conference League.👊

Het is mogelijk. Maar mochten ze de groepsfase halen zullen ze waarschijnlijk in pot 2 komen.
Bij de voorrondes zijn ze waarschijnlijk wel geplaatst dus dan ontlopen ze clubs zoals Villareal, AS Roma en Tottenham / Everton
 

Forza AZ

Well-known member
Er wordt wat smalend gedaan over die voorrondes maar Feyenoord kan ook teams uit bijvoorbeeld Zweden of Noorwegen loten. Dat is niet direct een makkie. In de 3e voorronde is Vitesse misschien niet eens geplaatst.
Het zijn dan ook grotendeels dezelfde clubs (qua niveau) die deelnemen aan de voorrondes van de Conference League, dan dat het geval was in de voorrondes van de Europa League de laatste jaren. Het aantal deelnemers aan de groepsfases (EL en CoL bij elkaar) is dan weliswaar 16 meer dan afgelopen jaren, maar van die 16 extra plekken gaan er 8 naar kampioenen. Uit de "reguliere" voorrondes komen dus slechts 8 clubs meer dan afgelopen seizoenen.
 
Bovenaan