Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

delmaestro

Well-known member
Ik mag toch hopen dat de Superboeren uit Doetinchem promoveren in plaats van die visbakkers uit Volendam... Een echte, sfeervolle club met een Engels stadion of die Jan Smitjes met hun plastic speelveldje... dat is nieteens een keus joh...
 

zwammy

Well-known member
Tuurlijk, er zijn genoeg voorbeelden van spelers die het eerst niet halen en later via de toto wel weer terugkomen, het was ook een vraag van mij.
 

ALenstra

Well-known member
Ik mag toch hopen dat de Superboeren uit Doetinchem promoveren in plaats van die visbakkers uit Volendam... Een echte, sfeervolle club met een Engels stadion of die Jan Smitjes met hun plastic speelveldje... dat is nieteens een keus joh...

Volgens mij heeft Volendam niet eens een harde kern. Tenminste niet tijdens mijn bezoeken daar. Al is mijn laatste keer iets van 20 jaar geleden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

Volendam heeft geen trommelaars? Dat zie ik juist als een voordeel. Verder speelde FC Volendam tijdens hun laatste eredivisie jaar aantrekkelijker voetbal dan dat De Graafschap vaak speelt. Blijft helaas het kunstgras over versus het knollenveld van De Graafschap.
 

Joost

Well-known member
Emmen heeft ook niet echt een harde kern dacht ik na drie bezoekjes aan de Meerdijk.

...hing er gisteren een doekje van de Emmen Casuals.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hup NAC... het was gisteren zo druk bij Roda dat ik welgeteld 0 seconden van de wedstrijd live heb kunnen zien. Ik weet niet wat het was, maar normaal hebben we aan 1 biertank genoeg voor een duel, gisteren was de eerste tank v??r de wedstrijd al leeg en de tweede volgde net op het moment van pauze (heerlijke timing dus, not). Verder hebben we normaal 22 tot 26 flessen cola nodig per wedstrijd, gisteren 43. Bacardi cola, normaal 5 of 6 blikjes. Gisteren gewoon 2x een tray verkocht (6 stuks). Zelfs de Jillz was op.

Dus, laat Roda maar lekker Jupiler League blijven spelen ;)
 

Maasveld

Well-known member
Hup NAC... het was gisteren zo druk bij Roda dat ik welgeteld 0 seconden van de wedstrijd live heb kunnen zien. Ik weet niet wat het was, maar normaal hebben we aan 1 biertank genoeg voor een duel, gisteren was de eerste tank v??r de wedstrijd al leeg en de tweede volgde net op het moment van pauze (heerlijke timing dus, not). Verder hebben we normaal 22 tot 26 flessen cola nodig per wedstrijd, gisteren 43. Bacardi cola, normaal 5 of 6 blikjes. Gisteren gewoon 2x een tray verkocht (6 stuks). Zelfs de Jillz was op.

Dus, laat Roda maar lekker Jupiler League blijven spelen ;)
Ik voel een reactie van een bepaald forumlid aankomen...
 

zwammy

Well-known member
Ik pas Joost, deze wedstrijd is te belangrijk om mezelf normaal te gedragen. En eigenlijk geen zin in gezeik dus ik blijf netjes thuis.
 

zwammy

Well-known member
Netjes, ik hoorde van Joost dat Roda ook het uitvak al vol had voor zondag en NAC heeft nog 100 kaarten ergens vandaan getoverd dus hebben morgen 1100 man mee. Deze play offs leven dan toch een stuk beter :D
 
Verbaasd me geenszins. Volgens mij zitten daar bij een reguliere competitiewedstrijd net 1500 toeschouwers.

Ja inderdaad zit mij lange na niet vol, zelfs voor hun thuiswedstrijd hebben ze nog niet alle kaarten verkocht. Onze teller voor morgenavond staat momenteel op 11.500 toeschouwers.
 
Bovenaan