Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

SanMark.

Well-known member
Dat is weer zo'n waanzinbeeld van 'de harde kern'. Zonder hun geen club, terwijl het andersom is.

Het lijkt mij als iemand het hele jaar alle uitwedstrijden heeft bezocht meer recht heeft op een kaartje dan iemand die alleen de finalewedstrijd van de play offs wil mee maken.

Heeft niets met harde kern te maken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

Dat is weer zo'n waanzinbeeld van 'de harde kern'. Zonder hun geen club, terwijl het andersom is.

Je moet helemaal niet denken aan een harde kern van het petjesvolk wat vast naar uitwedstrijden gaat. De afvaardiging van Feyenoord is gewoon een afvaardiging van alle vakken in De Kuip. Er zitten gezinnen tussen, oude mensen, jonge mensens, mannen en vrouwen. De mensen die de moeite, tijd, geld en energie erin steken om vrijwel iedere wedstrijd te gaan verdienen een voorkeursbehandeling.
 

zwammy

Well-known member
De harde kern zijn meestal busje 1 en 2. Nou, dan grijp ik liever naast een kaart dan daar mee in de bus te zitten :D

Bij belangrijke wedstrijden altijd in de Breda Locos bus, zit wat normaler volk.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
In het geval van De Graafschap is het iets anders. Ik ga er vanuit dat Volendam uit in de competitie geen vol uitvak oplevert (+/- 400 man kunnen er in) en nu ze in de play-offs tegen elkaar spelen is ineens het uitvak te klein. Dan gaan er wel heel veel 'dagjesmensen' mee en dus was er alle ruimte voor de die hard uitfan van de Superboeren om een kaartje te halen.
 
G

Gast

Guest
Er zal over een dikke maand vast een groepsfoto vanuit Azerbeiedzjan, Andorra, Wit-Rusland o.i.d. worden terug gestuurd.

Die kans zit er dik in ja..prima toch?

Ik kan vanavond helaas geen van de wedstrijden zien, heb bij beide wedstrijden ook geen sterke voorkeur eigenlijk.
Wat mij betreft zijn de promotie/degradatie duels wel het absolute summum in het voetbal, er staat zoveel op het spel, fantastisch!
 

Voetbal-Coach

Administrator
De harde kern zijn meestal busje 1 en 2. Nou, dan grijp ik liever naast een kaart dan daar mee in de bus te zitten :D

Bij belangrijke wedstrijden altijd in de Breda Locos bus, zit wat normaler volk.
Harde kern bussen zijn lachen, man. Vooral Europese uittripjes zijn gezellig.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Kwam laatst een filmpje voorbij van de harde kern, volgens mij JKB. Zag er wel gezellig uit.

Vooral die oude generatie Vak G zijn een stel geepen bij elkaar ;-)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eens. Ik snap best dat het systeem van Feyenoord voor veel clubs te getrapt is, maar er zijn toch voldoende mogelijkheden om je vaste supporters te belonen. Als je dat als club nalaat is dat heel slecht.
 

Marinos

Well-known member
Eens. Ik snap best dat het systeem van Feyenoord voor veel clubs te getrapt is, maar er zijn toch voldoende mogelijkheden om je vaste supporters te belonen. Als je dat als club nalaat is dat heel slecht.

Hangt er natuurlijk ook een beetje van af hoe groot de supporters schare is. Bij Volendam is het nutteloos, bij Ajax en Feyenoord bijna noodzaak.
 

Joost

Well-known member
Er lijkt wel een run op kaarten te zijn voor Roda v NAC;
nog maar 2.825 kaarten beschikbaar
Koempeltribune: uitverkocht
Uitvak: uitverkocht
Noord : nog 250
Theo Pickee: nog 1450
Oosttribune: nog 1125
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat zou het toch prachtig zijn als FC Volendam weer in de eredivisie speelt.
 
Bovenaan