achterhoeker
Member
Er zitten overigens nog een aantal "dagjesmensen" zondag in het uitvak, dit tot woede van een aantal vaste supporters die bijna altijd gaan. Volledig terecht naar mijn inziens.
Zou het leuk vinden als Volendam, als Noord-Hollandse ploeg, naar de eredivisie zou komen. Maar als je al ziet dat er geen hond in het stadion zit, dan hoeft het wat mij betreft niet.Ja inderdaad zit mij lange na niet vol, zelfs voor hun thuiswedstrijd hebben ze nog niet alle kaarten verkocht. Onze teller voor morgenavond staat momenteel op 11.500 toeschouwers.
Er zal over een dikke maand vast een groepsfoto vanuit Azerbeiedzjan, Andorra, Wit-Rusland o.i.d. worden terug gestuurd.
Al 15.000 kaarten verkocht in Kerkrade.
Al 15.000 kaarten verkocht in Kerkrade.
Hoeveel kunnen er in?
Er zitten overigens nog een aantal "dagjesmensen" zondag in het uitvak, dit tot woede van een aantal vaste supporters die bijna altijd gaan. Volledig terecht naar mijn inziens.
Žuti;16628 zei:Waarom zou een vaste supporter meer recht hebben op een kaartje dan een "dagjesmens"? Wat een onzin.
Dat is weer zo'n waanzinbeeld van 'de harde kern'. Zonder hun geen club, terwijl het andersom is.
Waarom zou een vaste supporter meer recht hebben op een kaartje dan een "dagjesmens"? Wat een onzin.
Ik vind het terecht dat supporters die alle uitduels bezoeken, recht hebben op een voorkeursbehandeling. Sowieso vind ik dat mensen die zich inzetten voor de club dat moeten krijgen.Dat is weer zo'n waanzinbeeld van 'de harde kern'. Zonder hun geen club, terwijl het andersom is.
Ik vind het terecht dat supporters die alle uitduels bezoeken, recht hebben op een voorkeursbehandeling. Sowieso vind ik dat mensen die zich inzetten voor de club dat moeten krijgen.