Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

Er zitten overigens nog een aantal "dagjesmensen" zondag in het uitvak, dit tot woede van een aantal vaste supporters die bijna altijd gaan. Volledig terecht naar mijn inziens.
 

zwammy

Well-known member
Waarom? Moet je gewoon zorgen dat je een uitsysteem krijgt, dan weet je zeker dat degene die vaker gaan zeker zijn van een kaart. Een dagjesmens kan een vaste supporter worden mocht hij/zij het bevallen.
 
G

Gast

Guest
IMG-20150527-WA0004.jpg

Groepsfoto van een deel van de zwolse selectie op vakantie in mallorca. Een ludieke sneer naar de aartsrivaal. Zal wel op weinig sympathie kunnen rekenen. Maar ach... Ik vind het wel leuk :rumcolaa: ook geeft het toch maar weer aan dat er wel degelijk rivaliteit heerst tussen beide clubs, ook onder de spelers (pascalovic). Wel eeuwig zonde dat we 2 keer 3 punten hebben ingeleverd aan de buurman..
 

Maasveld

Well-known member
Er zal over een dikke maand vast een groepsfoto vanuit Azerbeiedzjan, Andorra, Wit-Rusland o.i.d. worden terug gestuurd.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Ja inderdaad zit mij lange na niet vol, zelfs voor hun thuiswedstrijd hebben ze nog niet alle kaarten verkocht. Onze teller voor morgenavond staat momenteel op 11.500 toeschouwers.
Zou het leuk vinden als Volendam, als Noord-Hollandse ploeg, naar de eredivisie zou komen. Maar als je al ziet dat er geen hond in het stadion zit, dan hoeft het wat mij betreft niet.

Graafschap is thuis ook niet altijd uitverkocht, of wel?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik lees net dat er '15.000 (inclusief seizoenskaarthouders)' staat. Mogen die gratis naar binnen, Joost? Want anders gaan ze er vanuit dat alle seizoenskaarthouders een kaart hebben gekocht.
 
?

?uti

Guest
Er zitten overigens nog een aantal "dagjesmensen" zondag in het uitvak, dit tot woede van een aantal vaste supporters die bijna altijd gaan. Volledig terecht naar mijn inziens.

Waarom zou een vaste supporter meer recht hebben op een kaartje dan een "dagjesmens"? Wat een onzin.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Žuti;16628 zei:
Waarom zou een vaste supporter meer recht hebben op een kaartje dan een "dagjesmens"? Wat een onzin.

Dat is weer zo'n waanzinbeeld van 'de harde kern'. Zonder hun geen club, terwijl het andersom is.
 

Joost

Well-known member
Dat is weer zo'n waanzinbeeld van 'de harde kern'. Zonder hun geen club, terwijl het andersom is.

Ben ik niet met je eens. Wanneer iemand regelmatig een uitwedstrijd bezoekt dan vind ik het logisch dat zo iemand eerder de kans moet krijgen om een ticket te kopen voor een uitwedstrijd dan mensen die enkel meegaan wanneer er iets op het spel staat. Dat heeft niets met harde kern te maken, dat is meer een opgebouwd krediet.
 

Forza AZ

Well-known member
Supporters die (bijna) altijd meegaan mogen inderdaad wel een voorkeursbehandeling krijgen voor de moeite die ze altijd doen om hun club te steunen. Dan is het vreemd als er voor een belangrijke wedstrijd waarbij weinig kaarten beschikbaar zijn ineens geen voorrangsregeling voor die supporters gehouden wordt.
Nu is het voor de meeste clubs misschien lastig te bepalen wie precies voorrang zouden moeten hebben omdat die clubs zelden tot nooit een vol uitvak hebben, en daardoor niet precies bijgehouden wordt hoeveel wedstrijden supporters hebben bezocht.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Waarom zou een vaste supporter meer recht hebben op een kaartje dan een "dagjesmens"? Wat een onzin.

Mwa het uitkaart systeem zoals Feyenoord die hanteert vind ik wel rechtvaardig. Een getrapte verkoop van kaarten. Degene die Feyenoord iedere wedstrijd achterna reizen en er ik weet niet hoeveel geld in hebben zitten, die hebben altijd een kaart. Degene die wel eens overslaan die zijn ook zo goed als zeker van een kaart. Degene die niet of nauwelijks gaan die mogen om de resterende kaarten 'vechten'. Al houdt dat voor mij vaak wel in dat het wat lastig is om te gaan als de buscombi kaarten al op zijn en als er slechts autocombi kaarten over zijn. Maar goed, ik ben sowieso niet bereid om zoveel tijd en geld aan uitwedstrijden te besteden. Voor mij komt ook standaard het retourtje Amsterdam - Rotterdam qua tijd en geld bij.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Dat is weer zo'n waanzinbeeld van 'de harde kern'. Zonder hun geen club, terwijl het andersom is.
Ik vind het terecht dat supporters die alle uitduels bezoeken, recht hebben op een voorkeursbehandeling. Sowieso vind ik dat mensen die zich inzetten voor de club dat moeten krijgen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik vind het terecht dat supporters die alle uitduels bezoeken, recht hebben op een voorkeursbehandeling. Sowieso vind ik dat mensen die zich inzetten voor de club dat moeten krijgen.

Je bent toch wel een beetje een sukkel als je altijd een kaartje hebt en net nu niet. Dan heb je ook geen vrienden ofzo.
 
Bovenaan