Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

Friesland

Well-known member
mwah, het stadion van Dordt of Excelsior is niet veel meer hoor...

Opvallend is dat FC Emmen, ondanks dat ze in 1949 voor het laatste op het hoogste niveau speelden (en daar, in totaal, slechts drie seizoenen hebben gespeeld), wel een stadion hebben, dat redelijk Eredivisiewaardig genoemd mag worden.
 

leo1949

Well-known member
Nou NAC en VVV nog dan is deze voetbalmiddag weer voorbij.
Hoop in iedergeval op een leuke pot.
 
G

Gast

Guest
Wat een fantastische dag gae naar de jupiler league!! :football2: de graafschap bedankt! :duim:
 

erik

Active member
Venlo schiet weinig op het doel.
Begrijpelijk, want bij een wereldkeeper als ten Rouwelaar is dat kansloos.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat snap ik niet, nu mis je volgend jaar toch een zeer leuke derby ?
Ze moeten hun gemaakte rivaliteit die niemand boeit toch een beetje in stand houden met dit soort opmerkingen. Het is wachten op een flauw kaartje van de Eagles met "de groeten uit Valletta".
 

Mommiej

Well-known member
Die heeft ons de laatste jaren te veel puntverlies opgeleverd en daarbij valt het qua sfeer tijdens de wedstrijden ook wel mee, het is niet meer zo als ruim 10 jaar geleden.
 
G

Gast

Guest
Ze moeten hun gemaakte rivaliteit die niemand boeit toch een beetje in stand houden met dit soort opmerkingen. Het is wachten op een flauw kaartje van de Eagles met "de groeten uit Valletta".

What the FUCK interesseert het mij wat jij daarvan vind. ga lekker gloryhunten joh!

Gae eruit is een zegen, voor mij persoonlijk qua collega's kennissen, voor de club qua sponsoren, mogelijke aanhang, ook voor de derby, een paar jaar geen derby is alleen maar goed, zoals mommiej aangeeft, de derby us niet meer wat het ooit was. Geloof mij maar dat 80% van de zwollenaren blij is met deze degradatie.
 

Pascallovic

Well-known member
What the FUCK interesseert het mij wat jij daarvan vind. ga lekker gloryhunten joh!

Gae eruit is een zegen, voor mij persoonlijk qua collega's kennissen, voor de club qua sponsoren, mogelijke aanhang, ook voor de derby, een paar jaar geen derby is alleen maar goed, zoals mommiej aangeeft, de derby us niet meer wat het ooit was. Geloof mij maar dat 80% van de zwollenaren blij is met deze degradatie.
Het interesseert je genoeg om een gefrustreerde reactie te geven.
 
Bovenaan