Piet, zwart of niet?

leo1949

Well-known member
De Sint heeft een shirtsponsor gevonden.

msint.jpg
 

Miramar

Well-known member
Die hele discussie is toch eigenlijk van mensen die zelf zeer ontevreden zijn met zichzelf. En de kinderen duperen.
 

Maasveld

Well-known member
Rutte hekelt de extremisten aan beide kanten en veroordeelt het geweld/gedrag van de Pro-Piet-aso's. Volgens Jesse scheert hij hiermee vreedzame demonstranten en racistische hooligans over 1 kam.
 

zwammy

Well-known member
Ah, Jesse toch.

Volgens onderzoek trouwens het minst racistische land in Europa :duim:

Hoera voor ons.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Piet, zwart of niet?

Rutte hekelt de extremisten aan beide kanten en veroordeelt het geweld/gedrag van de Pro-Piet-aso's. Volgens Jesse scheert hij hiermee vreedzame demonstranten en racistische hooligans over 1 kam.

Ik neem aan dat Jesse bedoelt dat de extremisten aan beide kanten te zijn onderverdelen in vreedzame demonstranten en racistische hooligans. Ik zit sowieso niet op extremisten bij intochten van Sinterklaas te wachten, dus ik ben het niet met Jesse eens.
 

ALenstra

Well-known member
Klaas Dijkhoff wil dat demonstraties rond Sint-intochten verboden worden. Jesse Klaver is daar niet blij mee.
 

Pascallovic

Well-known member
Klaas Dijkhoff wil dat demonstraties rond Sint-intochten verboden worden. Jesse Klaver is daar niet blij mee.

Ik ben niet blij met Jesse Klaver.

Er worden zo vaak demonstraties verboden, dan horen we meneer Klaver niet. Demonstraties rond de intocht pro-piet of anti-piet moet je niet willen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben niet blij met Jesse Klaver.

Er worden zo vaak demonstraties verboden, dan horen we meneer Klaver niet. Demonstraties rond de intocht pro-piet of anti-piet moet je niet willen.

Ik ben niet blij met Klaas Dijkhoff. Maar dit ben ik wel met hem eens.
 

JMD

Well-known member
Ik ben niet blij met Klaas Dijkhoff. Maar dit ben ik wel met hem eens.
Jep. Ik ook. Mooie column.

Des te jammer dat Klaver weer eens niet bleek te kunnen lezen en direct maar weer 'Artikel 1' begon te roepen. Heb hem nooit gehoord toen andere demos verboden werden.

Ja, je mag demonstreren, voor of tegen ZP, maar 1) je blijft van elkaar af en je gedraagt je en 2) dat doe je niet bij een intocht waar de kinderen bij zijn. Dus idd, verbieden op de dag van de intocht (of misschien wel de hele Sintperiode), en de overige 11 maanden van het jaar krijg je alle ruimte om voor of tegen ZP te demonstreren.
 
Bovenaan