Piet, zwart of niet?

Ska P 187

Well-known member
Ik krijg van een afstandje de indruk dat het vooral luie blanken zijn, maar de kans is er dat ik het ??n en ander mis aan berichtgeving.
 

Abubakari

Well-known member
Ze willen het bed niet uit, dus dan zijn ze toch lui.


Vorige week (dus nog voor dat bericht waar die laatste racistische reactie op was) plaatste je ook al 3 posts waarin je zegt dat witte mensen werken, zwarte mensen een uitkering vangen en lui zijn. Kun je lullen wat je wil, maar dat is gewoon racistisch. Maar Drenthen draaien wel vaker om de hete brij heen op dit vlak.

TomKuilderPVVEmmen.jpg
 

Abubakari

Well-known member
Ik krijg van een afstandje de indruk dat het vooral luie blanken zijn, maar de kans is er dat ik het ??n en ander mis aan berichtgeving.

Precies wat ik bedoel, op dit forum worden racistische uitlatingen momenteel eerder goed gepraat dan veroordeelt.

Het zijn inderdaad zowel blanke als donker gekleurde mensen die protesteren. En voor de duidelijkheid, ik heb niks met de mensen die op deze manier hun zin door willen drukken, van beide kanten niet, beschamende genante vertoningen. Maar ik heb wel een hekel aan racisme. Ook aan dat sluikracisme van SanMark.
 

Eef de Kip

Well-known member
Precies wat ik bedoel, op dit forum worden racistische uitlatingen momenteel eerder goed gepraat dan veroordeelt.

Volgens mij sla je een beetje door nu, het zal best gebeuren, dat ontken ik niet maar je doet het nu een beetje over komen alsof het hier de thuisbasis van stormfront is en dat herken ik niet zo.
 

Abubakari

Well-known member
Ik zie zes racistische opmerkingen staan die een week blijven/bleven staan, waar niemand hier tegen ageerde. Dat is waar ik het over heb, niet meer, niet minder. Vind ik raar, had verwacht dat men zich daar tegen uit zou spreken, maar dat gebeurde niet. Valt mij tegen.
 

Abubakari

Well-known member
Racisme is racisme. En jouw opmerkingen zijn racistisch. Kun je uren over lullen, dat het grappig bedoelt is bijvoorbeeld, maar het blijft racistisch.
 

SanMark.

Well-known member
Racisme is racisme. En jouw opmerkingen zijn racistisch. Kun je uren over lullen, dat het grappig bedoelt is bijvoorbeeld, maar het blijft racistisch.

Je word toch al een hoek ingedrukt als je hier een mening over hebt.

Op twitter is het of je voor KOZP bent , en als je tegen bent zit je in de hoek van de neo nazi's\extreemrechts een tussen weg is er blijkbaar niet meer, nou prima dan ga ik mij daar ook wel naar gedragen.

En als je de hele discussie volgt zie je dat steeds meer gebeuren.

Maar blijf vooral ook zulke plaatjes posten.:duim:
 

Ska P 187

Well-known member
In discussies hier en in het algemeen is het toch vaak waarheen waarvoor, dan kijk je in de ogen van je kinderen en dan denk je, maar we blijven vechten.
Maar ja waarheen waarvoor, het zou de moeite waard moeten zijn.
 

Janssen

Well-known member
In discussies hier en in het algemeen is het toch vaak waarheen waarvoor, dan kijk je in de ogen van je kinderen en dan denk je, maar we blijven vechten.
Maar ja waarheen waarvoor, het zou de moeite waard moeten zijn.

Jij bent alweer vroeg aan het roken, zouden er meer moeten doen :duim:
 

SanMark.

Well-known member
amnesty international had er ook al een mening over, nou ik heb ze niet gehoord toen andere demonstraties onmogelijk werden gemaakt.

Zelfde verhaal met Jesse Klaver, nu tweeten dat het een schande is voor een rechtsstaat en dat geweld nooit een oplossing is. Zelf een spindocter hebben die voorheen als terrorist actief was, en diverse aanslagen heeft gepleegd.
 

Mario

Well-known member
Amnesty International, eerder dat mens bij de VN ... wellicht hebben dat soort organisaties wel wat belangrijker werk te doen zou je denken, maar dit is nu eenmaal makkelijker scoren.
 

JMD

Well-known member
Amnesty en Jesse neem ik wel degelijk serieus.

Ze hebben natuurlijk ook wel degelijk gelijk, demonstreren is een grondrecht. Alleen opvallend is dan dat zij nooit die opmerkingen maken als een demonstratie van bv Pegida of de NVU wordt verboden. Dan blijkt dat verbieden ineens niet meer zo'n probleem.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Piet, zwart of niet?

Of er zit dan toch een kern van waarheid in.

Het demonstratierecht is zeker belangrijk, maar ik hoor ze nooit als het wat minder in hun eigen straatje past. Het is sterker om voor het demonstratierecht op te komen als het niet in je straatje past. Het hele jaar blijkt het demonstratierecht niet absoluut te zijn.
 
Bovenaan