Piet, zwart of niet?

SanMark.

Well-known member
Gewoon nog wat selectiever worden in mijn goede doelen.

Word alleen wel lastig als bv je kinderen op school met een project komen om geld in te zamelen en zo'n organisatie zit er achter.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is idd lastig. Verder kun je redelijk goed de goede doelen die je steunt in de hand houden. Amnesty International is idd een goed doel waar geen geld van mij naartoe zal gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk overigens dat je niet te overspannen SanMark. zijn posts in het racisme vakje te bonjouren. Op Facebook zie je echter wel een overschot aan reacties die je daar wel moeiteloos aan voldoen.
 

zwammy

Well-known member
Rutte moet een statement maken volgens amnesty. Nou, je weet wat je te doen staat premier :duim:
 

Ska P 187

Well-known member
Ik neem aan dat het justitie apparaat dit nog wel aan kan al begrijp ik dat de werkdruk er niet om liegt.
Van de premier hoeven we niets te verwachten, die heeft geen principes of wat was het ookal weer.
 

Ska P 187

Well-known member
Anzich is het van buiten wel leuk te zien hoe panisch beledigd "de Nederlanders" zijn wanneer Amnesty een keer met het vingertje naar mijn vaderland wijst. Terwijl we normaal gesproken toch vrij uitgesproken over andere landen zijn enzo.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Anzich is het van buiten wel leuk te zien hoe panisch beledigd "de Nederlanders" zijn wanneer Amnesty een keer met het vingertje naar mijn vaderland wijst. Terwijl we normaal gesproken toch vrij uitgesproken over andere landen zijn enzo.

Volgens mij vinden we het allemaal fantastisch dat Amnesty International opkomt voor het demonstratierecht. We zouden alleen graag zien dat ze dat ook de overige 364 dagen in het jaar doen.
 

gevegt

Well-known member
Volgens mij vinden we het allemaal fantastisch dat Amnesty International opkomt voor het demonstratierecht. We zouden alleen graag zien dat ze dat ook de overige 364 dagen in het jaar doen.

Het gaat hun niet om het recht, maar om het geweld wat plaatsvindt.
 

SanMark.

Well-known member
Jammer inderdaad, dat zouden ze vaker moeten doen.

En dan was het ook meer dan acceptabel geweest dat ze gisteren opkwamen voor die steun en aandachttrekkers.

Zelf willen ze enorm veel uitdelen en zeggen wat de rest van Nederland moet doen maar zelf willen ze nergens naar luisteren en als er maar iets gebeurd kruipen ze in de slachtoffer rol.
 
Bovenaan