Piet, zwart of niet?

Abubakari

Well-known member
Wat heb je je toch weer heerlijk verdiept in mijn familie geschiedenis en wat heb je een vreemd idee over hoe een boederij eruit ziet.

Niet nodig he, voor een echte Mokumer is iedereen van buiten de stad een boer die op een boerderij woont.

Maar goed om te zien dat je zo goed geintegreerd bent dat je je net als ElSimao al verheven voelt boven het volk wat niet in Amsterdam woont maar er toch komt. Een echte arrogante Amsterdammer is something to be.
 

vakx2.0

Banned
Niet nodig he, voor een echte Mokumer is iedereen van buiten de stad een boer die op een boerderij woont.

Een echte Mokummer is ondertussen al lang en breed ge?migreerd naar Purmerend of Almere. En wat er vandaag de dag nog in Amsterdam rondloopt en zich 'echte Mokummer' durft te noemen, is vaak zelf 1e of 2e generatie Mokum-import. Of erger... van die figuren die in hun studententijd naar Amsterdam zijn getrokken en du moment dat ze zich geregistreerd hebben gaan 'afzetten tegen de provincie'.

Lachwekkend en pathetic.
 

zwammy

Well-known member
Zaterdag demonstratie in Dokkum. Gaan ze dan in een vak staan roepen naar winkelend publiek of hoe moet ik dit zien?
 

gevegt

Well-known member
Zaterdag demonstratie in Dokkum. Gaan ze dan in een vak staan roepen naar winkelend publiek of hoe moet ik dit zien?

Ze gaan alsnog in het aangewezen vak staan en Cambuur supporters gooien dan hun vuurwerk er naar toe.
Zoiets.
 

vakx2.0

Banned
En in Dokkum.

Laat die idioten lekker in de kou staan protesteren terwijl 'nobody cares'.

Een koud, leeg, guur Dokkum... benieuwd hoe lang ze het vol houden (waarschijnlijk precies zolang als de camera's draaien, de helden).
 
Bovenaan