Piet, zwart of niet?

Mario

Well-known member
Zojuist is Sinterklaas op school aangekomen, en heeft ook zijn traditionele zwarte pieten naar Rotterdam meegenomen :duim:
 

vakx2.0

Banned
Hoor net dat er zich al gemeenten hebben gemeld. My guess..... uit het zuiden, oosten of noorden. Ver weg van die bange randstad.
 

vakx2.0

Banned
Ja, want steden uit die 'bange' randstad organiseren niet ieder jaar een eigen intocht.

Wat daar voor door moet gaan, met die rare regenboogpieten en tegendemonstranten. Die rare Friezen hadden het vorig jaar in elk geval mooi voor elkaar door die stadse fratsen buiten de deur te houden. Hoop voor dit jaar op een schattig Zeeuws plaatsje of ergens in de Achterhoek. In elk geval ver uit de buurten van dat BIJ1 volk.
 

U.G.

Well-known member
Wat daar voor door moet gaan, met die rare regenboogpieten en tegendemonstranten. Die rare Friezen hadden het vorig jaar in elk geval mooi voor elkaar door die stadse fratsen buiten de deur te houden. Hoop voor dit jaar op een schattig Zeeuws plaatsje of ergens in de Achterhoek. In elk geval ver uit de buurten van dat BIJ1 volk.


Bange randstad ? Je mag je best wel op de borst slaan als je 40 negers buiten je grenzen weet te houden, om wat voor reden dan ook. Maar het epicentrum zit wel hier he, en voorlopig zie ik in mijn omgeving de staat niet echt terugdeinzen.


De Koerdische demonstratie van vorig jaar hier om de hoek was ook verfrissend.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Piet, zwart of niet?

Met een zwaaiende Sinterklaas op de boot.
Het liefst in een satirisch programma. Ik kan niet wachten op alle reacties.

Precies. Noem het satire en het kan allemaal doorgang vinden. Gewoon weer even terug in de tijd.

Alternatief is de intocht van een van onze Caribische gemeenten uitzenden.
 

gevegt

Well-known member
Precies. Noem het satire en het kan allemaal doorgang vinden. Gewoon weer even terug in de tijd.

Alternatief is de intocht van een van onze Caribische gemeenten uitzenden.

Dat lijkt me niet bevorderlijk voor het milieu. Alle beroepsdemonstranten uit Amsterdam vliegen er dan naartoe.
 
Bovenaan