Piet, zwart of niet?

Maasveld

Well-known member
Om het wat mij betreft af te sluiten, want zoveel boeit de discussie me ook weer niet, maar ik ben van mening dat de negers hun rechten om te protesteren zijn afgenomen door Fries tuig dat het nodig vond om gevaarlijke situaties in het leven te roepen en veel mensen (ook niet-demonstanten) te vertragen. Slechte zaak, vooral ook omdat er zoveel publieke steun voor is.

Ok?.
 

ElSimao

Active member
Mag je nou even zeggen wat je daar nou van vindt, van die chocolade-knijp acties? Is toch niet raar dat die idioten met hun stadse fratsen na drie jaar zeiken in de media eindelijk eens een keer op weerstand stuiten?

Het lijkt me weinig verwonderlijk dat ik zulke zaken afkeur omdat het strafbare feiten betreft dan wel het oproepen tot het plegen van strafbare feiten. Daarnaast heel sneu natuurlijk.

De relevantie mbt de protesten zie ik eigenlijk niet. Zou je dat wellicht uit kunnen leggen?
 

De Wolf

Well-known member
Er gaat hier nu een nieuw liedje de ronde

Zie ginds komt het busje uit Holland weer aan
Het busje wou naar Dokkum maar kwam daar niet aan
Het volk uit de Bijlmer voor niets op en neer
Dat doet dan bij Sylvana vreselijk zeer
De Friezen staan te lachen en roepen ons toe
Zo stop je die onzin nu weer je dus hoe
 

vakx2.0

Banned
Ik moet het die Friezen nageven, ze zijn een stuk softer geworden sinds de tijden van Bonifatius.
Die anti-Pieten schijnen amper te beseffen hoe genadig ze er nog afgekomen zijn... teruggestuurd, in plaats van 'bij Dokkum vermoord'.
 

JMD

Well-known member
Ik moet het die Friezen nageven, ze zijn een stuk softer geworden sinds de tijden van Bonifatius.
Die anti-Pieten schijnen amper te beseffen hoe genadig ze er nog afgekomen zijn... teruggestuurd, in plaats van 'bij Dokkum vermoord'.

Ze werden ook bij Joure aangehouden. Wie weet wat er gebeurd was als ze bij Dokkum waren gekomen... ;)
 

JFK

Well-known member
Er gaat hier nu een nieuw liedje de ronde

Zie ginds komt het busje uit Holland weer aan
Het busje wou naar Dokkum maar kwam daar niet aan
Het volk uit de Bijlmer voor niets op en neer
Dat doet dan bij Sylvana vreselijk zeer
De Friezen staan te lachen en roepen ons toe
Zo stop je die onzin nu weer je dus hoe

HUMOR HUMOR HUMOR HUMOR
 

Mario

Well-known member
Staat Simons weer gepland voor talkshows bij de publieke omroep deze week? Kan leuk worden ...
 

Totti

New member
Die hele heldenverering hoeft voor mij nou niet voor de mensen die een snelweg blokkeren. Stiekem vind ik het wel mooi dat men hier in Friesland niet buigt voor alles wat de linkse kerk ons door de strot douwt. Ik denk dat heel veel Nederlanders het terecht zat zijn om te pas en te onpas uitgemaakt te worden voor racist.
 

ElSimao

Active member
Die hele heldenverering hoeft voor mij nou niet voor de mensen die een snelweg blokkeren. Stiekem vind ik het wel mooi dat men hier in Friesland niet buigt voor alles wat de linkse kerk ons door de strot douwt. Ik denk dat heel veel Nederlanders het terecht zat zijn om te pas en te onpas uitgemaakt te worden voor racist.

Op deze verkiezingen na is Friesland juist altijd heel erg van de "linkse kerk" geweest. Was heel lang een heel rood gebied.
 

JMD

Well-known member
In Osdorp reed Sinterklaas onder begeleiding van Noord-Afrikaanse muziek rond op een kameel
Heerlijk!!!

Zo hoort het. Mooie mix van culturen.

(die Amsterdammers die naar Dokkum wilden hadden dus beter in Osdorp kunnen protesteren, want dit is natuurlijk ook zwaar racistisch... ;) )
 

vakx2.0

Banned
In Osdorp reed Sinterklaas onder begeleiding van Noord-Afrikaanse muziek rond op een kameel

Ach ja... het verwoestende werk is al gedaan. De kinderen in de buurt vinden het sinterklaasjournaal geen ruk aan... met die 'Albert Heijn' hoofdpiet.

Weg kindersprookje.
Hallo 'volwassen' toneelstukje.

Zonde hoor.
 

Mario

Well-known member
Ach ja... het verwoestende werk is al gedaan. De kinderen in de buurt vinden het sinterklaasjournaal geen ruk aan... met die 'Albert Heijn' hoofdpiet.

Weg kindersprookje.
Hallo 'volwassen' toneelstukje.

Zonde hoor.

Dat hele Sinterklaasjournaal is toch niets? Wij kijken er thuis niet eens naar, maar dat is ook voor wat oudere kinderen denk ik. Wij hebben de aankomst dit jaar ook niet op tv gekeken, wij waren in de provincie voor een van de vele andere aankomsten (zonder gezeur of bussen die tegengehouden moesten worden)
 
Bovenaan