Piet, zwart of niet?

De Wolf

Well-known member
Schermafbeelding+2016-11-12+om+12.17.49


Iemand met een mes opgepakt
 

zwammy

Well-known member
Denken dat je zonder toestemming kunt gaan protesteren in Nederland, ze moeten nog wel wat leren zie ik zo.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Denken dat je zonder toestemming kunt gaan protesteren in Nederland, ze moeten nog wel wat leren zie ik zo.

Die Turken protesten in Rotterdam waren toch ook wild? Ondanks geweldsincidenten mochten ze er toch twee houden.
 

U.G.

Well-known member
Die Turken protesten in Rotterdam waren toch ook wild? Ondanks geweldsincidenten mochten ze er toch twee houden.

Is dan ook wel een verschilletje he... het aanpakken van tweehonderd militante rastamannen en dat van tienduizend Turken, 's nachts ineens.

Ik ben niet echt met Sinterklaas opgegroeid, mijn kinderen wel. Het hele gedoe de laatste jaren eromheen, daar deed ik altijd sto?cijns over, cuz it ain't my party....maarruh als ik dan op een dag als vandaag door m'n binnenstad loop, waar gaat dit toch allemaal heen man.
 

U.G.

Well-known member
Dan hebben ze er iets van geleerd.

Dit van vandaag kon je zien aankomen, en de aantallen waren te overzien. Als Turken vannacht out of the blue duizenden op de been brengen zie ik ze gewoon weer niet tegengehouden worden.
 
Bovenaan