gevegt
Well-known member
Thuis voor de buis, volg je het beter.
Dat klopt, maar dan mis je wel de directe actie. Stel je voor dat je een paar malloten tegenkomt, leuk lijkt me dat!
Thuis voor de buis, volg je het beter.
Die idioten gewoon negeren, maar ik neem de kleine alleen mee naar besloten Sinterklaasfeesten in het theater ed. Ik zou nu nier zo snel naar een intocht gaan hier in de Randstad.
Eigenlijk ben je net zo erg als al die ouders.Neefje van 6 op bezoek en de TV ging bijna op het sinterklaasjournaal. Snel nog tussen kunnen komen. Laat hem nog maar even genieten op de manier zoals het hoort in waarschijnlijk zijn laatste jaar.
Lees trouwens net dat er zoals verwacht dus gekleurde 'pieten' in beeld waren. Blauw, roze ect.
Je bent welkom in Dalfsen om de intocht te beleven. Altijd gezellig. Behalve die ene keer dat de Sint van zijn paard lazerde dan.
Eigenlijk ben je net zo erg als al die ouders.
Laat een kind gewoon kijken en hun eigen fantasie er op los laten.
Zo heeft iedereen zijn eigen mening en manier van 'opvoeding'. Ik ben er op tegen met al die 'nieuwe' kleuren. Maar in Nederland is de stem van de minderheid belangrijker. Daar ga ik mij niet druk over maken.
Eigenlijk ben je net zo erg als al die ouders.
Laat een kind gewoon kijken en hun eigen fantasie er op los laten.
De Sint had te diep in het glaasje gekeken toen?
Je typeert het hele probleem goed. Niet de kinderen laten bepalen of ze het leuk vinden, maar dat voor hun doen.
Krijgen ze een keuze? Nee de nieuwe pieten worden ze gewoon door de strot geduwd. In 3 afleveringen welgeteld ??n Zwarte piet gezien. Voor de rest alleen maar vage figuren waar je een hoop verdovende middelen voor nodig heb om het te verzinnen.
Krijgen ze een keuze? Nee de nieuwe pieten worden ze gewoon door de strot geduwd. In 3 afleveringen welgeteld ??n Zwarte piet gezien. Voor de rest alleen maar vage figuren waar je een hoop verdovende middelen voor nodig heb om het te verzinnen.
Een paar jaar geleden kwam een vrouwelijke Piet spontaan op mijn knie zitten. Sindsdien geloof ik weer.Gewoon Sint ?n Piet afschaffen. Mannen die zich verkleden en/of schminken zijn eng en niet te vertrouwen. Het feest gaat sowieso alleen om de cadeautjes en het snoepgoed.
Gewoon Sint ?n Piet afschaffen. Mannen die zich verkleden en/of schminken zijn eng en niet te vertrouwen. Het feest gaat sowieso alleen om de cadeautjes en het snoepgoed.
Een paar jaar geleden kwam een vrouwelijke Piet spontaan op mijn knie zitten. Sindsdien geloof ik weer.