Piet, zwart of niet?

Wigboldus

Well-known member
Ik vond de roetpieten wel een goede oplossing. De gekleurde pieten slaat helemaal nergens op. Mijn dochter ziet ze als leuke figuren, maar wil morgen naar de optocht in zwolle wel een "echte" piet zijn. Ik zit nog te twijfelen of dat verstandig is.
 

Makanaky

Well-known member
Veegpiet mag toch ook?
Die mag wmb ook gewoon een veeg krijgen, als dat gezemel maar eens een x ophoudt.
Kutfeest.
 

JFK

Well-known member
Veegpiet mag toch ook?
Die mag wmb ook gewoon een veeg krijgen, als dat gezemel maar eens een x ophoudt.
Kutfeest.

Veegpiet, ja ik zou daar dan weer tegen protesteren. "Zie je wel, slavenarbeid!"
Inderdaad, een kutfeest!
 

De Wolf

Well-known member
Smerige schoorstenen kunnen niet meer. Weg met die roetpieten en die stoomboot zorgt ook voor te veel uitstoot.

Sint moet gewoon groen
 

Maasveld

Well-known member
Ik vond de roetpieten wel een goede oplossing. De gekleurde pieten slaat helemaal nergens op. Mijn dochter ziet ze als leuke figuren, maar wil morgen naar de optocht in zwolle wel een "echte" piet zijn. Ik zit nog te twijfelen of dat verstandig is.
Waarom zou je het niet doen?
 

Batigoal

Well-known member
Smerige schoorstenen kunnen niet meer. Weg met die roetpieten en die stoomboot zorgt ook voor te veel uitstoot.

Sint moet gewoon groen

Groene Sint en duurzame schoorstenen, waardoor de pieten niet meer zwart worden. Probleem opgelost en je leert kinderen gelijk iets over het milieu. :duim:
 

Mario

Well-known member
Groene Sinterklaas, dan komen de Ieren hier protesteren. Discriminatie van de Lepricans.
 
Bovenaan