Piet, zwart of niet?

Abubakari

Well-known member
Opgenomen? Bestaat dat nog. :rumcolaa:

Je hebt geen zin of tijd om op dat moment te kijken, bij RTL moet je voor uitzending gemist betalen, dan zou ik niet weten hoe je het anders gratis moet bekijken zonder verder veel moeite te hoeven doen.
 

Marinos

Well-known member
Wat een racisten bij RTL. De zwarte medemens mag dus niet mee doen met het Sinterklaasfeest?
 

zwammy

Well-known member
Inderdaad, zelfs 4 programma's tegelijk :duim:

Mensen, kijk gewoon het sinterklaasjournaal op de bels en laat u niet zo gek maken.
 

Janssen

Well-known member
Ah is het weer zover, wat een ellende. Krijg bijna de neiging om m'n kind juist op te gaan voeden met de gedachte dat Piet de ondergeschikte werkslaaf van de blanke overheerser is.

Schaf dat hele feest maar af, ik ga wel kerstmis vieren.
 

Joost

Well-known member
Gaat RTL dan de intocht censureren? Op welke manier komen er eigenlijk zwarte pieten in beeld bij RTL? Ik dacht dat het beperkt bleef tot de intocht, het Sinterklaasjournaal, Paul de Leeuw en Sesamstraat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gaat RTL dan de intocht censureren? Op welke manier komen er eigenlijk zwarte pieten in beeld bij RTL? Ik dacht dat het beperkt bleef tot de intocht, het Sinterklaasjournaal, Paul de Leeuw en Sesamstraat.

Gewoon met een balkje.
 

Batigoal

Well-known member
Ik snap de ophef niet zo. Thuis met je kinderen kun je het vieren zoals je wilt en als je niet aanstaat wat je op televisie ziet, dan kijk je dat toch niet?
 
Bovenaan