Piet, zwart of niet?

Miramar

Well-known member
Gewoon nooit meer een intocht in de randstad en een reisverbod naar het oosten.


Jij pleit voor een splitsing in de lengte van ons kikkerlandje? Links (Randstad) de donkere mensch en rechts de boeren met onze eigen cultuur?
 

gevegt

Well-known member
Jij pleit voor een splitsing in de lengte van ons kikkerlandje? Links (Randstad) de donkere mensch en rechts de boeren met onze eigen cultuur?
Vooralsnog alleen tijdens het Sinterklaafeest.
Indien die westerlingen zich niet beter gaan gedragen moet er een algeheel inreisverbod komen. Het liefst met visumplicht.
 
?

?uti

Guest
Leg jij dat dan even uit aan al die fanatiekelingen hier in 't westen?

Nee. Zoals ik zei; gewoon negeren die lui. Niets veranderen en er ook geen discussie over voeren.

Maassluis ligt tegen het Westland aan. En die zijn zo gek als een deur. Dat wordt matten, daar aan de haven.

Goed voor de werkgelegenheid.


Overigens heb ik nog nooit iemand over Sint Piter horen zeiken......
poloroid2011.jpg
 

Bonehead

Well-known member
Het genaffel begint al weer. Volwassen mensen die een kinderfeestje de nek omdraaien.

Tussen al het negatieve geweld linksom of rechtsom zag ik vorige week een korte dialoog bij Pauw door nota bene een cabaretier waar ik verder niks mee heb. Ik kon mij aardig vinden in zijn betoog.

https://www.youtube.com/watch?v=kFE_S50yups
 

zwammy

Well-known member
Maassluis ligt tegen het Westland aan. En die zijn zo gek als een deur. Dat wordt matten, daar aan de haven.

Net als in die wijken waar de marokkaantjes het voor het zeggen hebben en mensen hun huis niet meer uitdurven. Echt kei gek inderdaad.
 

Jozsef

New member
Die wijken heeft Maassluis helemaal niet. Het gaat om 2 flats, en een handvol kwajongens. Volledig uit z'n verband gerukt in de media, met die bespottelijke audi?ntie van Wilders als dieptepunt.
 

zwammy

Well-known member
Haha dat zal het zijn. Kwajongens streken lijdt tot een samenscholingsverbod. Goed, je zal wel gelijk hebben, in het westland hebben ze alles onder controle.
 

zwammy

Well-known member
Oke, je hebt gelijk Jozsef.

Goed, Eindhoven heeft aangekondigd niet mee te doen met de paniek boven de sloot en de pieten zullen gewoon zwart zijn. Helaas komen ze niet met een stoomboot aan want dat was toch wat duurder uitgevallen als vorig jaar toen de oude ophaalbrug verwijderd werd.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Maassluis ligt tegen het Westland aan. En die zijn zo gek als een deur. Dat wordt matten, daar aan de haven.

Ja, die zijn zo gek als een deur. Ik ben niet voor niet verhuisd uit het Westland en zit nu op veilige afstand. ;)

Haha dat zal het zijn. Kwajongens streken lijdt tot een samenscholingsverbod. Goed, je zal wel gelijk hebben, in het westland hebben ze alles onder controle.

Maassluis is geen Westland, het ligt er tegenaan. Vertel een Maassluizer niet dat hij een Westlander is, nemen ze je niet in dank af!
 

zwammy

Well-known member
Geloof het gelijk. Zo gek dat ze met regenboogpieten aankomen in ieder geval, das al aardig gek.
 
Bovenaan