PEC Zwolle Nieuwstopic

Mommiej

Well-known member
Benieuwd of ie ook gegaan was als ze gisteren wel gepromoveerd waren

Wat ik begrijp heeft PEC direct na het afzeggen van Steyn al geschakeld naar Stegeman (stond ook op dat 1e lijstje van 4 personen) en waren ze er al snel uit. PEC hoefde ook niet te onderhandelen met de club, aangezien er vaste afkoopsom in contract Stegeman stond.
 

Mommiej

Well-known member
Heb de andere kant ook meegemaakt. Ene Jordy Zuidam die op avond van afscheid spelers meldt dat er niks speelt en vervolgens ochtend later de omgekeerde overstap maakte.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
John Stegeman leek gisteren al niet zo heel ongelukkig. Hij vertrekt dus naar de buren in Zwolle...
 

Pascallovic

Well-known member
Hij schijnt in de filosofie van PEC te passen. Het enige wat ik mij van Stegeman voor de geest haal is dat hij altijd zaadvoetbal speelt met zijn ploegen, net als Steijn overigens. Wist niet dat dit ook de 'PEC-filosofie' was.
 

Mommiej

Well-known member
Hij schijnt in de filosofie van PEC te passen. Het enige wat ik mij van Stegeman voor de geest haal is dat hij altijd zaadvoetbal speelt met zijn ploegen, net als Steijn overigens. Wist niet dat dit ook de 'PEC-filosofie' was.

Wat PEC laatste 3 jaar liet zien zou je dat wel kunnen denken
 

Mommiej

Well-known member
Daar ook het officiele bericht dat Nijkamp naar de VS vertrekt en Mike Willems hem zal opvolgen
 

erka

Well-known member
Als ik Stegeman en Zwolle was had ik sowieso nog even paar weken gewacht met dit nieuws.
 

Pascallovic

Well-known member
Als ik Stegeman en Zwolle was had ik sowieso nog even paar weken gewacht met dit nieuws.
Als niet bekend is wie de hoofdtrainer wordt, dan ga je het ook lastig krijgen met het halen van spelers. Die willen immers ook weten wie er trainer is, zodat ze weten of ze daar qua stijl en persoonlijkheid mee kunnen werken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vanuit PEC snap ik het wel. Als Stegeman zijnde zou ik het toch liever een paar dagen later bekend laten maken.
 

Mommiej

Well-known member
Kingsley Ehizibue tekent voor 4 jaar bij Koln, vertrekt dus ook voor niet nader genoemde transfersom.
 

BlauwVinger

Well-known member
Kingsley Ehizibue leed aan het Sandler Syndroom na zijn flirt met Genoa. Erg benieuwd hoe hij zich in de Bundesliga staande gaat houden.
 

Unregistere

Well-known member
'Good old' Eti?nne Reijnen keert terug bij PEC. De 32-jarige verdediger komt transfervrij over van Maccabi Haifa en tekent voor twee jaar.

In het hok mag John Stegeman straks kiezen tussen Xavier Mous en de 23-jarige Duitser Michael Zetterer, die voor twee seizoenen wordt gehuurd van Werder Bremen.
 
Bovenaan