Janssen
Well-known member
Nog is goed nakijkt?
Dat is Randstads voor "eens".
Nog is goed nakijkt?
Bedankt, ik was even in de veronderstelling dat Eef een breezahsletje was geworden.Dat is Randstads voor "eens".
Bedankt, ik was even in de veronderstelling dat Eef een breezahsletje was geworden.
De quichotteresque actie van PEC Zwolle kan mij wel bekoren. Wat mij betreft morele winnaar van een patstelling.
Wie zijn er buiten Steijn allemaal benaderd tot nog toe? Zitten ze bij onrealistische namen te zoeken?Inmiddels al aanbeland bij minimaal de 5e keus bij PEC, al zou het me niks verbazen als die ook al af heeft gezegd
Ik vind het wel vreemd. Als ik het goed begrijp hebben ze met 4 man gepraat en intern besloten dat Steijn het moest worden. Nu die heeft afgezegd zijn ze van mening dat ze het niet kunnen makan op terug te vallen op 1 van die andere 3. De volgende die ze benaderen zal zich echter ook niet heel gevleid voelen.Inmiddels al aanbeland bij minimaal de 5e keus bij PEC, al zou het me niks verbazen als die ook al af heeft gezegd
In ieder geval Albert Stuivenberg.Wie zijn er buiten Steijn allemaal benaderd tot nog toe? Zitten ze bij onrealistische namen te zoeken?
Top dat Namli naar Krasnodar gaat komt hij in ieder geval niet naar ons.