PEC Zwolle Nieuwstopic

BlauwVinger

Well-known member
De quichotteresque actie van PEC Zwolle kan mij wel bekoren. Wat mij betreft morele winnaar van een patstelling.
 

Mommiej

Well-known member
Inmiddels al aanbeland bij minimaal de 5e keus bij PEC, al zou het me niks verbazen als die ook al af heeft gezegd
 

Unregistere

Well-known member
Laten we PEC dan maar een beetje helpen...

Poll: Wie moet de nieuwe trainer van PEC Zwolle worden?
[*]Jurgen Streppel
[*]Peter Hyballa
[*]Adrie Poldervaart
[*]Mitchell van der Gaag
[*]Michael Reiziger
[*]Gertjan Verbeek
[*]Jan Olde Riekerink
[*]Sarina Wiegman
[*]Gregg Berhalter
[*]Jack de Gier
[*]Ulrich Landvreugd
[*]JP van Gastel
[*]Laurens Knippenborg
[*]Erik van der Ven
[*]Bert Konterman
[*]Marino Pusic
[*]Harry Sinkgraven
[*]JP de Jong
[*]Peter van den Berg
[*]Jeroen Rijsdijk
[*]Iemand anders, nl.
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 

Maasveld

Well-known member
Inmiddels al aanbeland bij minimaal de 5e keus bij PEC, al zou het me niks verbazen als die ook al af heeft gezegd
Ik vind het wel vreemd. Als ik het goed begrijp hebben ze met 4 man gepraat en intern besloten dat Steijn het moest worden. Nu die heeft afgezegd zijn ze van mening dat ze het niet kunnen makan op terug te vallen op 1 van die andere 3. De volgende die ze benaderen zal zich echter ook niet heel gevleid voelen.
Wie zijn er buiten Steijn allemaal benaderd tot nog toe? Zitten ze bij onrealistische namen te zoeken?
In ieder geval Albert Stuivenberg.
 

Mommiej

Well-known member
De andere 3 waaronder Stuivenberg waren al afgezegd toen ze met Steijn verder gingen praten. Daar kunnen ze volgens de technisch directeur dan nu niet meer op terugkomen.

Dezelfde technisch directeur die nu opnieuw nadrukkelijk bezig is met ander baantje zoeken mag niet voor 1 september vertrekken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tuurlijk kunnen ze daar dan op terug komen. Het is toch open en eerlijk?
 

Mommiej

Well-known member
- Zo open en eerlijk gaat het bij PEC er niet aan toe hoor. Het is ook bij PEC vooral achterkamertjespolitiek.

- Verder lijken Namli (Krasnodar) en Ehizibue (Koln) voor een paar mln naar het buitenland te gaan nog voor de 1e training op 22 juni begint.

- Het schema van de voorbereiding ziet er als volgt uit.*


Zaterdag 22 juni, 14.00 uur: Eerste training (De Elshof, Wijthmen)
Zaterdag 29 juni, 17.00 uur: FC Dalfsen - PEC Zwolle (Gerner, Dalfsen)
Dinsdag 2 juli, 19.00 uur: VV Hattem - PEC Zwolle (Het Achterveen, Hattem)
Vrijdag 5 juli, 19.00 uur: FC Emmen - PEC Zwolle (De Pampert, Coevorden)
Zaterdag 6 juli, 13.00 uur: Open Dag PEC Zwolle (MAC3PARK stadion, Zwolle)
Maandag 8 juli t/m vrijdag 12 juli: Trainingskamp (Wissel, Epe)
Dinsdag 9 juli, 19.00 uur: PEC Zwolle - PAOK Saloniki (Hulsterlanden, Nieuwleusen)
Vrijdag 12 juli, 19.00 uur: PEC Zwolle - KAA Gent (Gerner, Dalfsen)
Zaterdag 20 juli, 17.00 uur: ZAC - PEC Zwolle (Jo van Marle, Zwolle)
Zaterdag 27 juli, 17.00 uur: PEC Zwolle - Sparta Rotterdam**

* Let wel, dit betreft een conceptschema. Data en tijdstippen kunnen nog veranderen. Ook kunnen er wedstrijden geschrapt dan wel toegevoegd worden aan het schema.

** Locatie nader te bepalen.
 

Atreides

Well-known member
Ik lees dat PEC met aandeelhouders kapitaal de begroting structureel wil opkrikken.

Ik lees wel vaker van dat soort uitspraken. Maar het lijkt me dat je je eigen vermogen maar ??n keer kunt verpatsen.
 

Mommiej

Well-known member
PEC wou daarmee inderdaad richting begroting van 18 a 19 mln toe werken, dan zit je op niveau Utrecht, Groningen, Heerenveen en dan moet je dus elk seizoen meedoen in linkerrijtje. Maar dat is dus juist 1 van de punten die ik aanhaal waar het echt niet zo open en eerlijk aan toe gaat.
 
Bovenaan