PEC Zwolle Nieuwstopic

Mommiej

Well-known member
De 2 italiaanse huurlingen (Scamacca en Tripaldelli) zijn ook al terug naar Italie en keren 99% zeker niet terug bij PEC na de winterstop.

Thy zou volgens stentor voor 1,5 jaar met optie getekend hebben. Voor centraal achterin lijkt PEC te gaan voor Joost van Aken.
 

Batigoal

Well-known member
En nog meer versterking voor Zwolle. Centrumverdediger Yuta Nakayama (21) komt uit Japan. PEC hoopt eenzelfde voltreffer als Groningen had met Doan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zat even op internet te kijken wat betreft zijn lengte. Als hij zo groot is als de 1.81m die ik tegenkwam, dan is hij wel wat aan de kleine kant.
 

Maasveld

Well-known member
PEC heeft nu de 3 meest scorende spelers van ons in het vorig seizoen gehaald. Niet dat ze veel scoorden, maar goed.
 

BlauwVinger

Well-known member
Begrijpelijk. Op jouw leeftijd is het geen lolletje om 11.00u uit je nest te komen.

Ik hoop van ganser harte op een onvervalste vernedering in Madrid die de vermakelijke 5-1 pandoering in De Kuip doet verbleken. Ajax staat glansrijk en buiten mededinging voor alles wat verwerpelijk is aan rode lopers.
 

gevegt

Well-known member
Ik hoop van ganser harte op een onvervalste vernedering in Madrid die de vermakelijke 5-1 pandoering in De Kuip doet verbleken. Ajax staat glansrijk en buiten mededinging voor alles wat verwerpelijk is aan rode lopers.

Dat maken er twee.
Japie zal dit aangrijpen om PEC tot de tanden toe te wapenen en daarmee de drie punten veilig te stellen.
 
Bovenaan