Fabian wordt mental coach bij Zwolle.
Jij zal vast met een telraam klaar zitten om aan het eind van het seizoen te roepen dat 10 wedstrijden voor Liverpool gespeeld heeft. Dat het bij elkaar 30 minuten zijn die hij in de FA Cup, Carabao Cup en de CL heeft gemaakt zal je vast niet benoemen.Ik ben heel benieuwd naar de cynische reactie van Pacallovic!
Jij zal vast met een telraam klaar zitten om aan het eind van het seizoen te roepen dat 10 wedstrijden voor Liverpool gespeeld heeft. Dat het bij elkaar 30 minuten zijn die hij in de FA Cup, Carabao Cup en de CL heeft gemaakt zal je vast niet benoemen.
Dat ie talent heeft staat bij mij overigens niet ter discussie. Vraag is of ie aan spelen toekomt. Dat is bij Liverpool niet het geval, maar dat zou bij PSV ook zijn gebeurd.
Ja hoor. Kan mij voorstellen dat een speler in dit geval voor Liverpool kiest. Stel het wordt niks, dan kan ie op zijn 21e vast nog wel terecht bij een (sub)topclub in de Eredivisie.Proef ik hieruit dat je kan leven met zijn keuze?
. Sterkte ermee. Kan het niveau niet aan.PEC heeft Van Wermeskerken aangetrokken als vervanger voor Ehizibue.
Dat is niet bijster indrukwekkend zo op het 1ste oog.