PEC Zwolle Nieuwstopic

Pascallovic

Well-known member
Ik ben heel benieuwd naar de cynische reactie van Pacallovic!
Jij zal vast met een telraam klaar zitten om aan het eind van het seizoen te roepen dat 10 wedstrijden voor Liverpool gespeeld heeft. Dat het bij elkaar 30 minuten zijn die hij in de FA Cup, Carabao Cup en de CL heeft gemaakt zal je vast niet benoemen.

Dat ie talent heeft staat bij mij overigens niet ter discussie. Vraag is of ie aan spelen toekomt. Dat is bij Liverpool niet het geval, maar dat zou bij PSV ook zijn gebeurd.
 

Atreides

Well-known member
Jij zal vast met een telraam klaar zitten om aan het eind van het seizoen te roepen dat 10 wedstrijden voor Liverpool gespeeld heeft. Dat het bij elkaar 30 minuten zijn die hij in de FA Cup, Carabao Cup en de CL heeft gemaakt zal je vast niet benoemen.

De spelers waar ik aan refererende hadden natuurlijk qua minuten (voor reserves) wel een mooi gemiddelde. Juist ook in de betere competities.

Dat ie talent heeft staat bij mij overigens niet ter discussie. Vraag is of ie aan spelen toekomt. Dat is bij Liverpool niet het geval, maar dat zou bij PSV ook zijn gebeurd.

Proef ik hieruit dat je kan leven met zijn keuze?
 

Mommiej

Well-known member
Iliass Bel Hassani wordt definitief speler van PEC Zwolle. De spelmaker gaat voor twee jaar tekenen nu hij maandag de medische keuring heeft doorstaan bij de eredivisionist, die ook met Ajax en vleugelspits Dennis Johnsen een akkoord heeft bereikt.

De gewenste creatieve versterkingen zetten spoedig hun krabbel bij PEC. Sterker nog, Bel Hassani (26) maakte maandagmorgen al kennis met zijn nieuwe teamgenoten in het stadion. De bij AZ overbodig geworden linkspoot doorstond vervolgens de medische testen in het Isala-ziekenhuis in Zwolle

Daar zal ook de 21-jarige Johnsen zich snel melden. PEC heeft met Ajax en met de Noorse vleugelspits een definitief akkoord bereikt over een huurovereenkomst. Naar verluidt wordt daar nog een optie tot koop in opgenomen. De linksbuiten werd het voorbije seizoen uitgeleend aan Heerenveen, dat hem in 2017 aan Ajax verkocht.
 

Pascallovic

Well-known member
Ajax wil er erg graag vanaf. Het is immers beleid dat Ajax geen spelers uitleent aan clubs die hun thuiswedstrijden op kunstgras spelen.
 

Unregistere

Well-known member
De keepersstrijd tussen nieuwkomers Xavier Mous en Michael Zetterer is volgens VI gewonnen door de eerste. PEC-trainer John Stegeman geeft Mous een basisplaats bij de competitiestart.
 

Mommiej

Well-known member
Mous in de goal
Hamer rechtsback
2 van de volgende 5/6 centraal: Reijnen, Lachman, Dekker, Nakayama, Kersten en Lam (laatstgenoemde keert pas op zijn vroegst in september terug)
Paal linksback
controlerend op middenveld: Clement met daarnaast Dekker of Leemans
op 10 Bel Hassani
rechtsbuiten Elbers of Van Crooy (laatstgenoemde is op moment niet in beste doen)
spits Thy
linksbuiten Johnsen

Dan heb je verder nog namen als Flemming en Van Wermeskerken voor op de bank.

Van Duinen en Van Polen voetballen nagenoeg zeker niet voor de winterstop.
 
Bovenaan