Ik laat Windows 8 er nog op staan 10 is kut voor games.
Maar voor mijn andere 80 games werkt het niet bestIk heb een Manager spel uit 2000 juist weer aan de praat gekregen, die het in Windows 7 en 8 niet meer deed.
Leuk en vooral nostalgisch. Mels van Driel. Wie kent hem niet?
Maar voor mijn andere 80 games werkt het niet best![]()
Jawel maar ben 19 .wow, dan heb jij geen werk ofzo?
Dat slaapmiddel belandde altijd in de verkeerde thee, haha.Ik zou zo graag weer een keer Competitie Manager willen spelen. Gewoon uit nostalgie. Maar ik heb nog steeds geen fatsoenlijke download kunnen vinden, helaas.
Dat slaapmiddel belandde altijd in de verkeerde thee, haha.
Ik zou zo graag weer een keer Competitie Manager willen spelen. Gewoon uit nostalgie. Maar ik heb nog steeds geen fatsoenlijke download kunnen vinden, helaas.
Žuti;55338 zei:Kan de cd weleens opgraven en proberen hem als download klaar te zetten, of een kopie maken en deze toesturen.
Žuti;55338 zei:Kan de cd weleens opgraven en proberen hem als download klaar te zetten, of een kopie maken en deze toesturen.
CM01-02 gewoon dus niet voor Apple. Dat was echt een prachtspel maar Windows7 spuugt hem echt elke keer uit.Oke, morgen dus even zoeken en dan probeer ik hem dit weekend als downLoad klaar te zetten. Welke versie willen we hebben?
Downloaden van het champman forum, werkt prima. Zie Football Manager forum.CM01-02 gewoon dus niet voor Apple. Dat was echt een prachtspel maar Windows7 spuugt hem echt elke keer uit.