PC-Topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zou zo graag weer een keer Competitie Manager willen spelen. Gewoon uit nostalgie. Maar ik heb nog steeds geen fatsoenlijke download kunnen vinden, helaas.
 
?

?uti

Guest
Ik zou zo graag weer een keer Competitie Manager willen spelen. Gewoon uit nostalgie. Maar ik heb nog steeds geen fatsoenlijke download kunnen vinden, helaas.

Kan de cd weleens opgraven en proberen hem als download klaar te zetten, of een kopie maken en deze toesturen.
 
?

?uti

Guest
Oke, morgen dus even zoeken en dan probeer ik hem dit weekend als downLoad klaar te zetten. Welke versie willen we hebben?
 

Shayman

New member
Oke, morgen dus even zoeken en dan probeer ik hem dit weekend als downLoad klaar te zetten. Welke versie willen we hebben?
CM01-02 gewoon dus niet voor Apple. Dat was echt een prachtspel maar Windows7 spuugt hem echt elke keer uit.
 

Maasveld

Well-known member
CM01-02 gewoon dus niet voor Apple. Dat was echt een prachtspel maar Windows7 spuugt hem echt elke keer uit.
Downloaden van het champman forum, werkt prima. Zie Football Manager forum.

Ik heb overigens van alles geprobeerd, maar touchpad werkt nog altijd niet. Terug naar Windows 7 dus maar.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Haha. Competitie Manager met Hans Kraay sr. 97 heb ik hier nog. 98 ook geloof ik. Die was met Van Hanegem?

Dat commentaar ook:

De beer is los!



En bij een 4-3 stand: Het is nog niet echt een boeiende wedstrijd!
 

Mr. Wrong

New member
:) Ik speel dus weer CM 2000/2001 sinds W10
Geen lange wedstrijden. Vind ik maar bijzaak.

Sterker nog. ik ga vaak heel even op vakantie. Duurt hem maar een paar seconden.
 
Bovenaan