PC-Topic

Jozsef

New member
Ik wacht altijd even de reviews af. Had ik op m'n laptop met Windows 8 ook moeten doen. Daar dus nu 10 op gegooid. De rest draait nog op het erg fijne W7.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vond het echt helemaal niks en ben dan ook vrij snel terug gegaan naar 7.

Wat vond je er niks aan? Ik heb zelf afgelopen weekend gewerkt op een laptop met Windows 10 en het beviel me wel goed, dus wellicht dat ik die versie nu zelf ook ga gebruiken.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik had weinig problemen met Windows 10, maar Steam en Raptr hebben er wel last van sinds de laatste update. Kan amper nog spellen doen, aangezien je verplicht via Steam speelt tegenwoordig.
 

Maasveld

Well-known member
Wat vond je er niks aan? Ik heb zelf afgelopen weekend gewerkt op een laptop met Windows 10 en het beviel me wel goed, dus wellicht dat ik die versie nu zelf ook ga gebruiken.
Touchpad werkte niet meer. Heb verschillende dingen geprobeerd maar kreeg het niet gefixt. Verder kon ik verschillende dingen niet vinden, maar dat zal gewenning zijn. Ik vond het echter ook niet geweldig uitzien.
 

Jozsef

New member
PC-Topic

Dat vond ik nou juist wel een verbetering. Drivers sowieso gelijk even updaten met Driver Booster.
Ben nu bezig met de 2e laptop. Gek genoeg nog geen upgrademelding gehad op de 3e laptop en desktop.
 
?

?uti

Guest
Een tijdje terug is mij door een aantal leden hier gevraagd een aantal oude games te "regelen".

Ik zoek nu een handige site waar ik de bestanden ? 600mb per stuk kan uploaden.

Degene die interesse hebben voor een download, stuur mij even een pb dan ontvang je een link van mij.

- Competitie manager 97/98
- Competitie manager 2000
- WK 98 avontuur
 
?

?uti

Guest
Ja, net gevonden. Die lijkt me wel handig. Ik gebruik dergelijke sites verder nooit, vandaar mijn vraag.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
CM2000 kan ik niet openen, ik krijg dit steeds in beeld:

pASH7d9.png
 

SanMark.

Well-known member
Ik heb een nieuwe muis en het pijltje schiet met een zeer grote snelheid over het scherm.

Volgens mij kun je toch ergens instellen dat het langzamer gaat ?
 
Bovenaan