PC-Topic

Satyr

Administrator
Forumleiding
Kut. Jullie hebben gelijk. En nu dan? M'n hele printscreenknop - open paint - plak - knip - opslaan - upload routine naar de vaantjes.

Rotzakken :D
 
?

?uti

Guest
Gisteren twee nieuwe LENOVO B50-30 laptopjes gekocht. Waren leuk geprijsd.

Ik zit me nu de pleuris te zoeken hoe het ik het verplicht inloggen met wachtwoord kan uitschakelen. (W10)
Dat inloggen is knap irritant.
 

erka

Well-known member
Žuti;48457 zei:
Gisteren twee nieuwe LENOVO B50-30 laptopjes gekocht. Waren leuk geprijsd.

Ik zit me nu de pleuris te zoeken hoe het ik het verplicht inloggen met wachtwoord kan uitschakelen. (W10)
Dat inloggen is knap irritant.

Dat kan wel. Ik heb het laatst voor mijn ouwelui ook voor elkaar gekregen. Alleen ik kan je niet meer vertellen hoe :D
 
?

?uti

Guest
Dat kan wel. Ik heb het laatst voor mijn ouwelui ook voor elkaar gekregen. Alleen ik kan je niet meer vertellen hoe :D

Op mijn desktop heb ik het ook uit gekregen. Op de laptops heb ik alleen een optie gegeven om een pincode in te geven ipv een wachtwoord. Iets gebruiksvriendelijker, maar nog steeds irritant.
 

leo1949

Well-known member
Gelukkig denkt Ziggo ook nog aan alle klanten vanaf 6 jaar.

11200873_1663513467227983_8655310330671686959_n.jpg
 

Maasveld

Well-known member
Zojuist Windows 10 ge?nstalleerd, prompt werkt mijn touchpad op de laptop niet meer. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
 

Marinos

Well-known member
En update even al je drivers. Mijn audio werkte niet meer, extra beeldscherm niet, internet onstabiel.. Probleem bleek in alle gevallen een verouderde driver.
 

de waan

Well-known member
Bij mij gaat het opstarten enorm traag na installatie van Windows 10. Terwijl dat voorheen juist heerlijk snel ging.
 

Batigoal

Well-known member
Als ik dit allemaal lees wacht ik ook nog maar even af. Sowieso misschien afwachten aangezien ik aan het einde van het jaar een nieuwe laptop wil kopen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Iemand die een betrouwbare driver updater weet? Ik gebruik wisecare en die zegt dat alles up to date is, maar het opstarten is inderdaad wel traag geworden.
 
?

?uti

Guest
Gewoon naar de site van de fabrikant gaan, daar zijn de drivers vaak wel te vinden.
 

Mr. Wrong

New member
Geen (op 1 na) van de bovenstaande problemen heb ik gehad.
Externe monitor zag ie niet meer. Verder is alles alleen maar sneller geworden. Zowel thuis als op het werk. Dus twee keer een positieve ervaring.
 

Marinos

Well-known member
Iemand die een betrouwbare driver updater weet? Ik gebruik wisecare en die zegt dat alles up to date is, maar het opstarten is inderdaad wel traag geworden.
Driver booster 2.

Is gratis. Hij vraagt wel of je sneller wil downloaden maar als je dat negeert gaat hij vanzelf ineens sneller.
 
Bovenaan