PC-Topic

Methone

New member
Helaas zit Easy Transfer zit niet meer op Windows 10, iemand een idee hoe ik documenten van laptop naar laptop kan versturen met USB?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zie iedereen maar naar Windows 10 overstappen, ik heb nog steeds niks, behalve het icoontje onderin de werkbalk
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Daar moet je hem reserveren en dan wordt hij gedownload en kun je installeren .

Heb ik allang gedaan, maanden geleden.

edit: Nou ja zeg! Krijg spontaan een melding dat ik 'm kan downloaden. Hopelijk tot ooit...
 

Mr. Wrong

New member
Ik ben het nu aan het installeren op mijn werk. Als ik zo de schermafdrukken zie is er eigenlijk niet zo veel veranderd.
Die menuknop kan me gestolen worden want die gebruikte ik sowieso al niet meer sinds XP of zo. (of sinds ik een toetsenbord met Windowstoets heb)

En met Edge heb ik al een paar testen uitgevoerd, maar dat was niet prettig wat ik daarin tegenkwam.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik gebruik gewoon Firefox. Het enige nadeel wat ik heb ontdekt, is dat je (bij het opstarten) moet inloggen met een wachtwoord van je email. Ik wil dat gewoon weg hebben, maar zie het nergens staan.
 
?

?uti

Guest
Ik gebruik gewoon Firefox. Het enige nadeel wat ik heb ontdekt, is dat je (bij het opstarten) moet inloggen met een wachtwoord van je email. Ik wil dat gewoon weg hebben, maar zie het nergens staan.

Is dat niet gewoon de add-on "Secure Login".

Zo ja.......add-on uitschakelen/verwijderen.
 

Mr. Wrong

New member
Nou, het is zover.

Zie bijna geen verschil tov 8.1 heb Edge verkent en vind het echt drie keer niks. Alle hulpbalken zijn er niet meer. Belangrijkste functie zo lijkt het is 'Openen in Internet Explorer'

verder moest ik weer een hoop onzinnige dingen eruit slopen
Waar slaat die zoekfunctie bv linksonderin op? Dat is hetzelfde als 'Windowsknop + zoekterm'. Alleen als je dat vergrootglaasje wilt gebruiken moet jee eerst weer naar je muis en dan weer naar je toetsenbord. Kansloos dus.

Maar goed even verder speulen
 

Mr. Wrong

New member
Maar voor het geval je vraag serieus was...
ga naar start en typ: paint :) net zoals in alle vorige versies dus.
 
Bovenaan