Ik vind het ook elke keer weer bizar hoe goed Nederland is in allerlei sporten. Net de vrouwen zien winnen bij het handboogschieten, daarna door naar de herkansing van de dubbel twee bij het roeien, die Nederland wint. En nu staat ook het beach volleyball op, waar we bij de mannen twee duo's bij de beste tien van de wereld hebben.Trouwens, Italië doet ook echt overal aan mee he. Zijn heel goed in veel sporten.
Kijk ook even in het topic dat speciaal voor Nederlandse prestaties is aangemaaktNederland wint van Frankrijk
Frankrijk was de nummer 5 in de voorronde Nederland 12
Degene met de minste steekwonden was de winnaar.Bij schermen vraag ik me altijd af hoe ze 'vroeger' de scores bij konden houden zonder elektronische registratie van scores.
Degene met de minste steekwonden was de winnaar.
Ach.. Ik zat vanochtend keihard te klappen voor de 10en en 9's van de Nederlandse dames bij het handboogschieten. Terwijl ik hier in een huis in Hellevoetsluis zit, met enkel mijn twee katten als gezelschap.Gaan klappen bij het schieten, terwijl de dames oorbescherming in hebben zodat ze niks horen om zich te kunnen concentreren...
Die even verveeld opkeken en weer verder gingen met slapen?😺mijn twee katten
Nu het debuut van Zuid-Soedan op de Olympische Spelen bij..........basketbal!
ff opgezocht maar dat zijn dus geen watjes, waren vorig jaar ook al op het WK basketbal.
Ja zo ongeveer. Eentje was mijn drukke gedoe op een gegeven moment zat en wandelde naar een andere kamer.Die even verveeld opkeken en weer verder gingen met slapen?😺