Parijs 2024

JMD

Well-known member
Een 8,3 in deze fase... De ene Italiaan 3e. Finale tussen China en Italië

Wel mooi bij schieten, in een half uur is het gedaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Trouwens, Italië doet ook echt overal aan mee he. Zijn heel goed in veel sporten.
Ik vind het ook elke keer weer bizar hoe goed Nederland is in allerlei sporten. Net de vrouwen zien winnen bij het handboogschieten, daarna door naar de herkansing van de dubbel twee bij het roeien, die Nederland wint. En nu staat ook het beach volleyball op, waar we bij de mannen twee duo's bij de beste tien van de wereld hebben.

En het is nog lang niet klaar vandaag, we beginnen net.
 

erka

Well-known member
Nu het debuut van Zuid-Soedan op de Olympische Spelen bij..........basketbal!

ff opgezocht maar dat zijn dus geen watjes, waren vorig jaar ook al op het WK basketbal.
 

JMD

Well-known member
De locatie van de cross-country bij eventing is weer schitterend. In Londen in Greenwich Park nu in de bossen rond het kasteel van Versailles
 

JMD

Well-known member
De top 6 bij het 10m luchtpistool schieten is geheel Aziatisch, 2x China, 2x Zuid Korea, India en Vietnam
 

JMD

Well-known member
Gaan klappen bij het schieten, terwijl de dames oorbescherming in hebben zodat ze niks horen om zich te kunnen concentreren... :)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gaan klappen bij het schieten, terwijl de dames oorbescherming in hebben zodat ze niks horen om zich te kunnen concentreren... :)
Ach.. Ik zat vanochtend keihard te klappen voor de 10en en 9's van de Nederlandse dames bij het handboogschieten. Terwijl ik hier in een huis in Hellevoetsluis zit, met enkel mijn twee katten als gezelschap.
 

erka

Well-known member
Nu het debuut van Zuid-Soedan op de Olympische Spelen bij..........basketbal!

ff opgezocht maar dat zijn dus geen watjes, waren vorig jaar ook al op het WK basketbal.

En gewonnen van Puerto Rico 90-79! Dat is toch wel een verhaal hoor.
 

JMD

Well-known member
Japanse topjudoka verliest en barst daarna in tranen uit op een manier die zelden gezien is
 
Bovenaan