Parijs 2024

JMD

Well-known member
Chinese verknalt haar 1e duik in de schoonspringfinale, inmiddels 7e. Haar landgenote wel op kop
 

JMD

Well-known member
Die belgische van het lobje 2 dagen terug heeft nu geen enkel idee wat ze moet doen nu die Argentijnse haar door heeft

1-0 Argentinië na 2 shootouts van beide
 

JMD

Well-known member
En nog een Belgische die niks weet te doen, loopt traag op de keepster af en schiet dan maar vanaf net in de cirkel.
 

JMD

Well-known member
Breakdance denk ik... :) Ik zit ook even te kijken

Waar de DJ's/hosts zich belangrijker lijken te vinden dan de atleten
 

JMD

Well-known member
Ik krijg hier plaatsvervangende schaamte van. Dit is toch kut?
Alles om jongeren bij de Spelen te betrekken, want als je dit niet doet komen ze niet meer naar de Spelen ofzo... (wat bullshit is, want je ziet toch zat jongeren op de tribunes bij alle sporten zitten)
 

JMD

Well-known member
Handbal gisteren, Frankrijk stond voor tegen Duitsland met nog 5 sec te gaan en balbezit. Verspelen ze de bal, maakt Duitsland gelijk en winnen ze alsnog...

Iets met Duitsers en laatste fluitsignalen... :)
Maar bij dit laatste fluitsignaal krijgen ze een penalty tegen... Wordt het nog gelijk?
 

JMD

Well-known member
Jeetje, wat slecht ingeschoten. Maar was de keepster niet van de lijn af?

Nee, blijkbaar niet. Afgefloten

Stadion zat nog niet voor 10% vol overigens...
 

JMD

Well-known member
Waarom is dit Olympisch maar Kabaddi niet.
Ik moest even opzoeken wat die sport was... :)

Zoals ik al zei, dit is ook de jeugd aan te trekken...


Duitse gaat rythmisch gymnastiek individueel winnen.
Daar kan je je natuurlijk ook van afvragen wat daar de waarde van is. Of van paardje dansen enz.
 

Joost

Well-known member
Ik moest even opzoeken wat die sport was... :)

Zoals ik al zei, dit is ook de jeugd aan te trekken...


Duitse gaat rythmisch gymnastiek individueel winnen.
Daar kan je je natuurlijk ook van afvragen wat daar de waarde van is. Of van paardje dansen enz.
Kabaddi is echt fantastisch. Een combinatie van tikkertje, rugby en niet ademen omdat je de hele tijd kabaddi moet roepen.
 
Bovenaan