Parijs 2024

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zitten jullie judo te kijken? Matthias Casse lag er echt op een haar na al na 15 seconden uit tegen een kerel die niet eens in de top-100 staat. Had voor mijn gevoel echt mazzel dat ze die worp als een waza-ari scoorden ipv ippon.

Daarna won hij alsnog vrij gemakkelijk, trouwens.
 

JMD

Well-known member
Zitten jullie judo te kijken? Matthias Casse lag er echt op een haar na al na 15 seconden uit tegen een kerel die niet eens in de top-100 staat. Had voor mijn gevoel echt mazzel dat ze die worp als een waza-ari scoorden ipv ippon.
Je gaat de wereldkampioen er natuurlijk niet direct uitgooien... ;)

Spannende schietfinale bezig, Turkije stond flink voor tegen Servië, maar die komen terug en nu gaat de Turkse de mist in, een 7,3, terwijl haar partner bijna het maximum schiet... Servië op kop nu.
En nu weer gelijk, 12-12
 

Reinoud

Well-known member
Zitten jullie judo te kijken? Matthias Casse lag er echt op een haar na al na 15 seconden uit tegen een kerel die niet eens in de top-100 staat. Had voor mijn gevoel echt mazzel dat ze die worp als een waza-ari scoorden ipv ippon.

Daarna won hij alsnog vrij gemakkelijk, trouwens.
Zit vandaag op kantoor. Dus heb wat minder mogelijkheden om te kijken ;)
 

JMD

Well-known member
Ja bijna net zo saai als zeilen en surfen.
Waarbij het wel zo is dat het bij golfsurfen uitmaakt waar het is. In Tokyo gebeurde er niet veel, maar heb gisteravond even een stuk zitten kijken en daar vanuit Tahiti is het toch wel erg gaaf, heel snel heel goede hoge golven...
 

JMD

Well-known member
Golfsurfen van vandaag uitgesteld, teveel wind... :)

Maar goed, daar was in de planning al rekening mee gehouden, want er waren reservedagen ingepland.
 

erka

Well-known member
Geweldig potje basketbal tussen Spanje en Griekenland nu zeg. Voor de liefhebber.
 

JMD

Well-known member
Nu gemengddubbelfinale tafeltennis: eerst om plek 3 tussen Zuid Korea en Hong Kong, daarna de finale tussen China en Noord Korea.
 

JMD

Well-known member
In LA komt dus 'strandroeien' op het programma, hoor net op de Radio (daar zit de bondscoach) hoe dat gaat.
Ze vertrekken van het strand, dan lopen ze naar het water en gaan de boot in, dan moeten ze slalommen tot de bovenste boei en dan in een rechte lijn terug en dan uit de boot stappen en op een knop drukken. Zal knap spectaculair zijn, maar ik krijg toch heel erg Te Land Ter Zee en in de Lucht gevoelens erbij.
 

erka

Well-known member
....tegen een koppel uit Noord-Korea die nogal verrassend in de finale waren gekomen.
 

JMD

Well-known member
Trapschieten wordt gewonnen door een Brit die van de 50 kleiduiven er 48 raak schiet...
 
Bovenaan