Een Senegalees die aan wildwaterkanoën doet, en nog goed ook... Daar moet een mooi verhaal in zitten...
Ik las het inderdaad...Klopt, een Fransman die gewoon uit Rennes komt met de Senegalese nationaliteit.
Niet in de teamwedstrijd.De slechtste score kun je toch wegstrepen ?
Toch niet, een Japanner doet een wereldtrick en wint goud.Appje versturen, oortjes in, telefoon wegdoen in je oversized broekzak, trickje doen, "oh my god" roepen, goud winnen...
Jep. Maar zo'n man van in de 30 met oversized shirt, petje of en veel te oversized broek ziet er dan weer niet uit...Bij de mannen is het wel serieuzer dan dat vrolijke geneuzel bij de meisjes. Zijn ook ouder.
Op zich horen die twee judoka's die we tot nu toe hebben gezien echt niet bij de wereldtop. Dus een rondje overleven had al een verrassing genoemd mogen worden. De komende dagen bij de zwaardere klassen hebben we wat betere troeven. Zo is Van Lieshout de nummer 1 van de wereld in de klasse -63kg. En staan van Dijke, Korrel en Steenhuis in de top-10 van de wereld.We mogen al blij zijn als 1 judoka 1 partij wint
De helft van de klassen hebben we niet eens een deelnemer
Net even surfen gekeken. Het ziet er prachtig uit daar in Tahiti, maar qua sport is het met afstand de saaiste sport van deze Spelen.
Ja, dat ga ik zo meteen ook even kijken, maar weet van Tokyo (toen heb ik een paar zitten kijken) dat het niet heel interessant is niet.Net even surfen gekeken. Het ziet er prachtig uit daar in Tahiti, maar qua sport is het met afstand de saaiste sport van deze Spelen.
Cricket!!Ja, dat ga ik zo meteen ook even kijken, maar weet van Tokyo (toen heb ik een paar zitten kijken) dat het niet heel interessant is niet.
Squash wordt overigens in 2028 Olympisch, een van de gekozen sporten door de organisatie. Net als bv ook cricket, flag football en honkbal/softbal
Wat is flag footbal
De versie waarbij 'n wedstrijd vijf dagen duurt?Cricket!!