Parijs 2024

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jeetje. Pidcock wint, maar ik vraag me af of hij geen diskwalificatie aan zijn broek krijgt. Ik vond die actie op het laatst wel heel erg op het randje.
 

erka

Well-known member
Ja, dat was wel dubieus, ben ook heel benieuwd. Maar prachtige wedstrijd. Ik heb dat matige tennispotje maar even weggezapt.
 

Reinoud

Well-known member
Wat een slotronde zeg! Wil nog wel even terug zien, want de Fransman lijkt een fout te hebben gemaakt nadat hij voorop lag na de klim.

Fransen laten zich van hun charmantste kant zien
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zie het nu ook. Pidcock heeft de buitenste lijn en die Fransman stuurt eerder in op hem dan andersom. Correcte move dus en Pidcock de verdiende winnaar.
 

Kielse Rat

Well-known member
Slechte start voor de Belgische basketvrouwen. Met nog VS en Japan als volgende tegenstander kan het zomaar na de groepsfase gedaan zijn, terwijl ze toch voor een medaille gingen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Zag de eerste helft vond ze zeer zwak
Zijn inderdaad op alle vlakken afgetroefd deze wedstrijd. Tegen de VS win je niet tenzij die een complete off-day kennen (een paar maanden terug was het wel zeer nipt), dus zal het alles of niets zijn tegen Japan. Ik weet niet wat doorslaggevend is bij een gelijk aantal punten, ik veronderstel dan totaal aantal gemaakte punten of het onderlinge resultaat.
 

JMD

Well-known member
Zijn inderdaad op alle vlakken afgetroefd deze wedstrijd. Tegen de VS win je niet tenzij die een complete off-day kennen (een paar maanden terug was het wel zeer nipt), dus zal het alles of niets zijn tegen Japan. Ik weet niet wat doorslaggevend is bij een gelijk aantal punten, ik veronderstel dan totaal aantal gemaakte punten of het onderlinge resultaat.
Onderling resultaat
 

JMD

Well-known member
Zijn we nou pas 2,5 dag bezig? Voor mijn gevoel al een week... Heerlijk dit...
 

JMD

Well-known member
27 om 27en Frankrijk de pijl het dichtst bij het midden, dus de Fransen naar de finales.

Soms hebben gastlanden moeite met leveren, maar Frankrijk doet het echt goed.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En nog een 59. Wtf, die Lee heeft 6/6 in de 10 geschoten. Niets tegen te beginnen.
 
Bovenaan