erka
Well-known member
Pidcock is echt een baas! Kwestie van tijd voor hij die Fransman op kop ook heeft ingehaald.
Et voila, erop en erover! Mooie wedstrijd.
Pidcock is echt een baas! Kwestie van tijd voor hij die Fransman op kop ook heeft ingehaald.
Hij lag voor, dus denk dat hij voorrang had.Jeetje. Pidcock wint, maar ik vraag me af of hij geen diskwalificatie aan zijn broek krijgt. Ik vond die actie op het laatst wel heel erg op het randje.
Moet het nog ff terugzien.Hij lag voor, dus denk dat hij voorrang had.
Zijn inderdaad op alle vlakken afgetroefd deze wedstrijd. Tegen de VS win je niet tenzij die een complete off-day kennen (een paar maanden terug was het wel zeer nipt), dus zal het alles of niets zijn tegen Japan. Ik weet niet wat doorslaggevend is bij een gelijk aantal punten, ik veronderstel dan totaal aantal gemaakte punten of het onderlinge resultaat.Zag de eerste helft vond ze zeer zwak
Onderling resultaatZijn inderdaad op alle vlakken afgetroefd deze wedstrijd. Tegen de VS win je niet tenzij die een complete off-day kennen (een paar maanden terug was het wel zeer nipt), dus zal het alles of niets zijn tegen Japan. Ik weet niet wat doorslaggevend is bij een gelijk aantal punten, ik veronderstel dan totaal aantal gemaakte punten of het onderlinge resultaat.