Pascallovic
Well-known member
Klopt. Gaat natuurlijk om de spelen in 2020, maar dat zie ik ook niet goedkomen.
Eerst nog WK in 2019.
Klopt. Gaat natuurlijk om de spelen in 2020, maar dat zie ik ook niet goedkomen.
Haha, die moest nog een rondje.
Vooral pijnlijk achteraf. Je denkt in eerste instantie dat het gewoon een versnelling is om er voorbij te gaan. Bleek het haar eindsprint te zijn. Heel bijzonder die overmacht.Mooi h?? En ze was Sifan niet eens voorbij, terwijl zij al in volle sprint was. Wat een overmacht zeg.
Wow. 18 jaar en dan over 6 meter springen met de polsstok.
Wereldrecord is 6 meter 16. Polsstok legende Bubka heeft nog een keer 6 meter 14 gehaald, maar de 3e atleet ooit heeft 6 meter 06 gesprongen. Dan is dit heel bijzonder.Ik heb er helemaal geen verstand van, maar ik geloof die commentator wel dat dit een geweldige finale is. Mooi ook dat hij zo enthousiast is, dat werkt aanstekelijk.
Overigens ook mooi hoe respectvol die atleten met elkaar omgaan.
Wereldrecord is 6 meter 16. Polsstok legende Bubka heeft nog een keer 6 meter 15 gehaald, maar de 3e atleet ooit heeft 6 meter 06 gesprongen. Dan is dit heel bijzonder.
Wereldrecord is 6 meter 16. Polsstok legende Bubka heeft nog een keer 6 meter 14 gehaald, maar de 3e atleet ooit heeft 6 meter 06 gesprongen. Dan is dit heel bijzonder.
Die 18-jarige is pas de vijfde man ooit die outdoor 6,05m heeft gesprongen. Heel bijzonder en veelbelovend voor de toekomst. Zou er dan eindelijk iemand de legendarische Boebka uit de boeken kunnen springen?