Oud-Feyenoorders

Unregistere

Well-known member
Haha, nou, fanatiekere Feyenoorders kom je niet snel tegen hoor. Zijn vertrek was destijds ook enigszins raadselachtig, begreep ik.
 

Miramar

Well-known member
Meneertje Ayoub wil al weer weg bij Feyenoord. Misschien in de toekomst geen Marokkanen en types als Boetius met zo'n mentaliteit halen. Zoveelste al...
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb gister het boek van Michel van Egmond over Gyan gelezen. Ik heb wel wat met Ghanezen en ook Gyan is natuurlijk (net als wijlen Abubakari Yakubu) een ongelooflijke held. Wat een lieve goeie sympathieke man is dat zeg, geld is er om te delen, niet om zelf te houden is het credo van Chris. En wat jammer dat daar op alle fronten misbruik van gemaakt is waardoor hij en zijn gezin nu van een paar tientjes rond moeten komen, hij zelfs in de haven moest gaan werken (en daar loodzwaar werk moest doen) en waar andere teamgenoten van toen in kasten van huizen wonen woont Gyan in een flatje. En dan wordt ie ook nog eens heel ziek. Het deert Gyan allemaal niet of nauwelijks, hij heeft God, dus wie doet hem wat.

Wat een tragiek zeg, ik werd er gewoon een beetje triest van, zo'n ongelooflijk goeie gast en dan zoveel pech en andere shit.

Maar wat ik wilde vragen, is er ooit eens een inzamelactie geweest voor Gyan omdat men er achter kwam hoe het nu met hem ging of ben ik dan in de war met een andere voetballer?
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Mooi, meende me al zoiets te herinneren.

Weet je ook hoe die operatie is verlopen? En was het nou daadwerkelijk een hersentumor? Want in dat geval gaan we na Abubakari Yakubu nog een Ghanese held vroeg verliezen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb gister het boek van Michel van Egmond over Gyan gelezen. Ik heb wel wat met Ghanezen en ook Gyan is natuurlijk (net als wijlen Abubakari Yakubu) een ongelooflijke held. Wat een lieve goeie sympathieke man is dat zeg, geld is er om te delen, niet om zelf te houden is het credo van Chris. En wat jammer dat daar op alle fronten misbruik van gemaakt is waardoor hij en zijn gezin nu van een paar tientjes rond moeten komen, hij zelfs in de haven moest gaan werken (en daar loodzwaar werk moest doen) en waar andere teamgenoten van toen in kasten van huizen wonen woont Gyan in een flatje. En dan wordt ie ook nog eens heel ziek. Het deert Gyan allemaal niet of nauwelijks, hij heeft God, dus wie doet hem wat.

Wat een tragiek zeg, ik werd er gewoon een beetje triest van, zo'n ongelooflijk goeie gast en dan zoveel pech en andere shit.

Maar wat ik wilde vragen, is er ooit eens een inzamelactie geweest voor Gyan omdat men er achter kwam hoe het nu met hem ging of ben ik dan in de war met een andere voetballer?

Ja Gyan is echt een schitterende vent. Zijn boek is massaal gekocht en gaat de winst daarvan naar Gyan. En er zijn inderdaad wat inzamelingsacties geweest.
 

Unregistere

Well-known member
Mooi, meende me al zoiets te herinneren.

Weet je ook hoe die operatie is verlopen? En was het nou daadwerkelijk een hersentumor? Want in dat geval gaan we na Abubakari Yakubu nog een Ghanese held vroeg verliezen.

Dat durf ik eigenlijk niet te zeggen, volgens mij is daar nooit heel veel ruchtbaarheid aan gegeven.
 

Pascallovic

Well-known member
Sheffield United wil Lerra. Zouden ze weten dat zijn clubjes allemaal degraderen?
Lerra zou zelf ook wel weten dat de kans op degradatie met Sheffield aanzienlijk is. Wil hij zo'n moeilijke strijd tegen degradatie nog een keer, met het aannemelijke risico op een 4e degradatie?
 

Hankie

Well-known member
Giovanni van Bronckhorst heeft een nieuwe uitdaging gevonden. De Feyenoorder gaat aan de slag bij Manchester City Football Group (CFG). De Engelse topclub geeft Van Bronckhorst de kans om zich daar verder te ontwikkelen.

Dit meldt De Telegraaf. Van Bronckhorst gaat de komende periode kennismaken met de De City Football Group. Het management wil dat de trainer ook ervaring gaat opdoen bij de 'flagship-clubs'. Dat houdt in dat de ex-international naar Australi?, Japan en de Verenigde Staten zal vliegen.

Bron fr12
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vraag mij af in hoeverre je jezelf verder kunt ontwikkelen in zo'n snuffelstage. Het is niet dat Gio niks heeft meegemaakt bij Feyenoord.
 
Bovenaan