Oud-Feyenoorders

Miramar

Well-known member
Net begonnen in dat boek van Kuyt. Nou ja boek, ik kreeg um als pdf via WhatsApp. Blij dat ik het boek niet gekocht heb. Wat een geneuzel...
 

Unregistere

Well-known member
Heeft dat viswijf nog een grote rol?

Was de ster van de documentaire in elk geval. Mooiste sc?ne was in het huis, toen ze op achterstand kwamen en de jongste Dirkies een beetje begonnen te huilen. En zij maar zeggen: Nee dat hoef niet er is nog genoeg tait, doe nou rustig. En vervolgens zelf keihard naar de televisie schreeuwen: heeeeeyyyyyy. Resultaat: kleine Dirkies weer huilen.

:D
 

Unregistere

Well-known member
Shabir Isoufi (26) is aangesteld als assistent-bondscoach van Afghanistan. Samen met bondscoach Anoush Dastgir (28) moet hij de Aziaten naar de top helpen!

Shabir blijft ook gewoon voetballen bij SC Feyenoord, maar zal dus regelmatig op reis gaan.
 

Miramar

Well-known member
Oud Feyenoorder Michiel Kramer heeft een rode kaart opgelopen tijdens zijn debuut voor Macabbi Haifa
 

Batigoal

Well-known member
Ooit werd Labinot Harbuzi door Feyenoord op jonge leeftijd uit Zweden gehaald als groot talent. Hij brak nooit echt door en ook bij Excelsior was het geen succes. Daarna had hij nog wel een aardige loopbaan in Zweden en Turkije. Hij is deze week aan een hartaanval overleden op 32-jarige leeftijd.
 

Unregistere

Well-known member
Triest inderdaad. Hoorde er gisteravond een paar jongens over praten, die hem nog kenden uit de Feyenoord-jeugd. Was echt zo'n 'oh ja-naam' toen ik hem hoorde.
 
Bovenaan