Weet iemand hoe het Jean Paul Boetius vergaat bij Mainz 05
Zou die jongen een keer het licht zien of gaat die carri?re als een nachtkaarts uit ?
ah ok. Valt me alleszins mee dat hij regelmatig in de basis staat.
Het was ook pas zijn eerste basisplaats. Hij mocht wel 90 minuten meedoen, maar zo heel succesvol is hij daar nog niet met 3 invalbeurten en 1 basisplaats in 7 wedstrijden
Het was ook pas zijn eerste basisplaats. Hij mocht wel 90 minuten meedoen, maar zo heel succesvol is hij daar nog niet met 3 invalbeurten en 1 basisplaats in 7 wedstrijden
Aan de andere kant is het ook een kwestie van de kansen die je krijgt pakken. Dat hebben een Nieuwkoop, van Beek, Malacia en Vente het afgelopen jaren niet gedaan.Tsja, maar je krijgt over het algemeen niet extreem jong de kans en enkel in uiterste nood. Botteghin en Van der Heijden gaan nog vier jaar door, dus dan mag Bogarde mooi wachten. Het voordeel van de twijfel zoals in Amsterdam hebben jeugdspelers niet bij Feyenoord.
Ik las vrijdag een stukje over Maylano Borgarde, die afgelopen zomer naar Hoffenheim is gegaan. Hij kwam met de volgende quote:
""Ik denk dat mijn kansen om profvoetballer te worden hier groter zijn. Feyenoord is een grote club, maar niet veel jeugdspelers kunnen de stap naar het eerste maken", laat de centrale verdediger weten aan de clubsite van Hoffenheim."
Ik moest toch even gnuiven toen ik vandaag Bijlow, Nieuwkoop, van Beek, Malacia, Clasie, Vilhena, Kokcu en Vente zag lopen.
Oud-materiaalman Feyenoord verdacht van moord in drugsmilieu
Een oud-materiaalman van Feyenoord, Michel Z. (48), wordt verdacht van de liquidatie van Raouf Ben Alita, afgelopen donderdag. Een Belgische onderzoeksrechter heeft hem laten aanhouden, zo schrijft De Gazet van Antwerpen vandaag.
Binnenlandredactie 18-12-18, 11:55 Laatste update: 12:44
35
M
Slachtoffer Raouf Ben Alita.
Slachtoffer Raouf Ben Alita. ? Priv?foto/Facebook
De man zou de 41-jarige Raouf Ben Alita uit Temse , in de provincie Oost-Vlaanderen, om het leven hebben gebracht in de loods van zijn bedrijf. Daarna werd zijn lichaam 20 kilometer verder gedumpt in Nederland naast een uitgebrande Range Rover op de Zeedijk in Kloosterzande.
Onderzoek wees uit dat de man door een misdrijf om het leven was gebracht. Het zou gaan om een afrekening in het drugsmilieu. Z., die het garagebedrijf Vintage Cars House in de plaats Stekene runt, ontkent zijn betrokkenheid.
,,Het gerecht van Dendermonde en de federale politie zijn al enkele dagen bezig met het onderzoek in de loods van Vintage Cars House’’, meldt de krant. Bij dat onderzoek zouden bloedsporen zijn aangetroffen. Een evenement van het bedrijf, dat Z. samen met zijn broer runt, zou zijn afgelast, weet Crimesite.
Het slachtoffer was al langer bekend bij de politie met banden in het drugsmilieu. Hij werd ooit aangehouden en er werden drugs bij hem in beslag genomen. Door fouten ging hij toen vrijuit. Z.'s advocaat wil niets over de zaak kwijt.
https://www.ad.nl/binnenland/oud-materiaalman-feyenoord-verdacht-van-moord-in-drugsmilieu~a3676018/
Ik ken die hele Michel niet.
Was zo rond de eeuwwisseling bij Feyenoord in dienst.
Was zo rond de eeuwwisseling bij Feyenoord in dienst.