Ach hij is iig van de straat. Het is niet alsof hij nu een hele mooie toekomst misloopt.
Lekker New York en Melbourne verkennen en ondertussen riant betaald worden voor je snuffelstage. Het kan veel minder.
Ik vraag mij af in hoeverre je jezelf verder kunt ontwikkelen in zo'n snuffelstage. Het is niet dat Gio niks heeft meegemaakt bij Feyenoord.
Marianne en Henk Timmer lassen relatiepauze in
Marianne (45) en Henk Timmer (47) lassen een relatiepauze in. De voormalig Olympisch schaatskampioene laat dat via Twitter weten. De twee nemen een time-out na een relatie van vijftien jaar.
"Vandaag een moeilijke en verdrietige beslissing genomen. Henk en ik doen een stapje terug. Ik hoop dat iedereen ons de tijd gunt om met dit nieuwe en onwerkelijke gevoel om te gaan’’, laat Marianne weten via Twitter.
Het sportkoppel trouwde zeven jaar geleden. Henk Timmer is een voormalig keeper van onder andere Nederlandse voetbalclubs als Ajax en Feyenoord. Oud-schaatsster Marianne Timmer won goud op de Olympische Winterspelen in Nagano 1998 op de 1000 en 1500 meter. In Turijn 2006 veroverde ze nogmaals goud op de 1000 meter.
Oei, na het slippertje van Marco Borsato is dit een tweede flinke klap deze week.
Oei, na het slippertje van Marco Borsato is dit een tweede flinke klap deze week.
Ik haal meer plezier uit de Story bij de kapper dan dat ik naar wedstrijden van Feyenoord moet gaan kijken.Allemaal naar de kapper geweest of een proefabonnement op de Story genomen?
Het is ook geen wonder dat Feyenoord naar de kloten gaat, zelfs de fans zijn al pussys.
Daar tegenover staat weer dat Sylvie Meis zich misschien gaat verloven.
Lekker honkvast die jongen met zijn 5e club in de laatste 5 jaar. Eens kijken of hij zich meteen in de basis kan spelen, want terugknokken heeft ie bij geen enkele club gedaan bij tegenslag.Sofyan Amrabat gaat voor maar liefst 15+ miljoen euro naar Napoli. Hadden we vorig jaar toch ook niet echt gedacht.