Oud-Feyenoorders

Maasveld

Well-known member
Haha mooi, 5 jaar trainer geweest van Feyenoord en dan ervaring moeten gaan opdoen bij clubs in D-landen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ach hij is iig van de straat. Het is niet alsof hij nu een hele mooie toekomst misloopt.
 

Batigoal

Well-known member
En nu maandenlang duimen dat de trainer van Melbourne City of die van New York City FC wordt ontslagen.
 

Atreides

Well-known member
Ik vraag mij af in hoeverre je jezelf verder kunt ontwikkelen in zo'n snuffelstage. Het is niet dat Gio niks heeft meegemaakt bij Feyenoord.

Dat zal beperkt zijn. Maar nieuwe clubs, nieuwe competities, nieuwe landen en het belangrijkste de Man City groep die invloeden laat doorsijpelen, daar leer je altijd wat van.

Wat altijd meer zal zijn dan thuis op de bank te zitten bij moeders de vrouw.
 

Unregistere

Well-known member
Is er dan niets meer zeker in deze wereld?

Marianne en Henk Timmer lassen relatiepauze in

Marianne (45) en Henk Timmer (47) lassen een relatiepauze in. De voormalig Olympisch schaatskampioene laat dat via Twitter weten. De twee nemen een time-out na een relatie van vijftien jaar.

"Vandaag een moeilijke en verdrietige beslissing genomen. Henk en ik doen een stapje terug. Ik hoop dat iedereen ons de tijd gunt om met dit nieuwe en onwerkelijke gevoel om te gaan’’, laat Marianne weten via Twitter.

Het sportkoppel trouwde zeven jaar geleden. Henk Timmer is een voormalig keeper van onder andere Nederlandse voetbalclubs als Ajax en Feyenoord. Oud-schaatsster Marianne Timmer won goud op de Olympische Winterspelen in Nagano 1998 op de 1000 en 1500 meter. In Turijn 2006 veroverde ze nogmaals goud op de 1000 meter.

Bron: RTL Boulevard
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp vanuit het Zwolse dat Henk Timmer ook wel eens buiten de pot piest. In zijn Feyenoord tijd kon hij beter zijn evenwicht houden bovenop de bar van de skihut dan op de doellijn. Dus zo?n grote verrassing vind ik dit nou ook weer niet.
 

Abubakari

Well-known member
Allemaal naar de kapper geweest of een proefabonnement op de Story genomen?

Het is ook geen wonder dat Feyenoord naar de kloten gaat, zelfs de fans zijn al pussys.
 

JFK

Well-known member
Allemaal naar de kapper geweest of een proefabonnement op de Story genomen?

Het is ook geen wonder dat Feyenoord naar de kloten gaat, zelfs de fans zijn al pussys.
Ik haal meer plezier uit de Story bij de kapper dan dat ik naar wedstrijden van Feyenoord moet gaan kijken.
 

Batigoal

Well-known member
Sofyan Amrabat gaat voor maar liefst 15+ miljoen euro naar Napoli. Hadden we vorig jaar toch ook niet echt gedacht.
 

Pascallovic

Well-known member
Sofyan Amrabat gaat voor maar liefst 15+ miljoen euro naar Napoli. Hadden we vorig jaar toch ook niet echt gedacht.
Lekker honkvast die jongen met zijn 5e club in de laatste 5 jaar. Eens kijken of hij zich meteen in de basis kan spelen, want terugknokken heeft ie bij geen enkele club gedaan bij tegenslag.
 

Batigoal

Well-known member
Bilal Basacikoglu gaat van Kayserispor naar nummer 3 Trabzonspor. Daar wordt hij de opvolger van oud-Willem II'er Avdijaj, die naar Hearts in Schotland verhuist.
 

Maasveld

Well-known member
Sofyan Amrabat verkast voor een schamele 20 miljoen euro naar Fiorentina. Hij maakt het seizoen wel af bij Hellas.
 
Bovenaan