Oud-Feyenoorders

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hier kan ik dus echt van genieten, hé.

Van Persie kreeg enkele weken geleden deze tweet: Hi @Persie_Official, Teun wil graag zijn spreekbeurt houden over jou en jouw carrière. Aangezien ook iedereen zijn konijn meeneemt, als daar de spreekbeurt over gast; heb je wat te doen smorgens op 11 maart? (in Leiden) #dtv #weeswelkom

ERXA2vEX0AAi2C6?format=jpg&name=900x900.jpg
 

Bijlagen

  • ERXA2vEX0AAi2C6?format=jpg&name=900x900.jpg
    ERXA2vEX0AAi2C6?format=jpg&name=900x900.jpg
    58,8 KB · Weergaven: 0

Atreides

Well-known member
Voor mij is dat de heerlijke anti-held Kiprich. Totaal geen atleet, lui, tikkeltje dik en toch goed, soms magisch kunnen voetballen. Qua uiterlijk ook niet echt een Christiano zeg maar.

?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9.jpg
 

Abubakari

Well-known member
De beste Feyenoorder ooit natuurlijk. En aangezien één jaar wraakvoetbal je geen Feyenoorder maakt heb ik het natuurlijk over de levende legende, volstrekt unieke, altijd helemaal zichzelf zijnde briljante voetballer Willem van Hanegem.
 

De Wolf

Well-known member
De beste Feyenoorder ooit natuurlijk. En aangezien één jaar wraakvoetbal je geen Feyenoorder maakt heb ik het natuurlijk over de levende legende, volstrekt unieke, altijd helemaal zichzelf zijnde briljante voetballer Willem van Hanegem.

Ik denk dat Feyenoord nooit een betere voetballer heeft gehad. Cruijff kon iets doen in zijn eentje. Alleen Guidetti zou misschien zijn veters mogen strikken.
 

gevegt

Well-known member
Voor mij is dat de heerlijke anti-held Kiprich. Totaal geen atleet, lui, tikkeltje dik en toch goed, soms magisch kunnen voetballen. Qua uiterlijk ook niet echt een Christiano zeg maar.


Gotver, ik ben het met je eens.
Wat een heerlijke speler was dat met meer inzicht en techniek dan je zou verwachten.
 

De Wolf

Well-known member
Ik zal even toelichten waarom ik Guidetti heb genoemd.

Ten eerste spelers zoals Moulijn, Van Hanegem laat ik even buiten beschouwing omdat die voor mijn tijd waren. Eigenlijk volg ik pas van begin jaren 90 het voetbal en toen had Feyenoord ook een prachtig team met jongens als Kiprich, De Wolf, Van Gobbel etc en later Pi-Air, Kuyt etc.
Wat ik mooi vond als Guidetti is dat hij net als Cruijff de club op sleeptouw nam. Een club waar je vooraf geen cent voor zou geven dat ze 2e zouden worden. Jammer dat het daarna nooit meer echt wat is geworden en ik denk ook niet dat hij meer moet terugkomen want hij kan alleen nog maar tegenvallen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hahn
Zuiverloon St Juste Gerard de Nooijer De Visser
Bosvelt Tomasson Korneev
Narsingh, Lurling Larsson

B.Kalou, Timmer, Rob van Dijk,Bilal, Rzasa, Mario Been, Jordy Buijs, R.Kongolo, Samardzic, Woudenberg, Te Vrede
 

Abubakari

Well-known member
Hahn
Zuiverloon St Juste Gerard de Nooijer De Visser
Bosvelt Tomasson Korneev
Narsingh, Lurling Larsson

B.Kalou, Timmer, Rob van Dijk,Bilal, Rzasa, Mario Been, Jordy Buijs, R.Kongolo, Samardzic, Woudenberg, Te Vrede

Je doet even een Unregisteretje?
 

U.G.

Well-known member
Van Persie, Julio Cruz en Mario Been.


Been kwam ooit met Feyenoord naar het oude Alvalade, toen ik daar nog woonde. Hij was de enige die opviel bij Feyenoord, in positieve zin.
 
Laatst bewerkt:

ALenstra

Well-known member
Attila Ladinsky op 70-jarige leeftijd overleden. De Hongaarse werd in 1972 gehaald maar ging na 25 wedstrijden naar Anderlecht.
 
Bovenaan