Oud-Feyenoorders

Jamel

Administrator
Forumleiding
De Dirk Kuyt Foundation heeft, in opdracht van Dirk Kuyt, Dirk Kuyt maskers laten maken voor alle leden van het Legioen, zodat elke bezoeker van de afscheidswedstrijd van Dirk Kuyt er uit kan zien als Dirk Kuyt. Ik neem ook aan dat iedere aanwezige voetballer, persoonlijk benaderd door Dirk Kuyt, ook een Dirk Kuyt masker op doet, zodat het voor iedereen duidelijk is dat het bij de afscheidswedstrijd van Dirk Kuyt gaat om Dirk Kuyt in het zonnetje te zetten.

Max

Administrator
Forumleiding
Jamel appte vanmorgen een tweet van Sjoerd Mossou. Ik dacht mooie grap, even doorsturen. Bleek het geen grap te zijn...

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dirk heeft wel drie aardige teams samen weten te stellen voor zijn feestje van zondag:

Dd0cK6TV0AECEOL.jpg

Max

Administrator
Forumleiding
Oh alleen voor Stevie zou ik al komen kijken.

Dat is idd wel een goede reden. Daarnaast gewoon lekker weer voor een stadionbezoek. Tenslotte had een maat al een kaartje gekocht. Die kan je niet alleen laten gaan.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nee, ga maandag naar de playoff finale tussen Coventry en Exeter. Ik vermoed een scheiding als ik ook nog doorgeef dat ik op zondag naar de Kuip ga.

Die van jou heeft ook nog een mening, naast dat ze kookt en stofzuigt? Arme zwammy.

Bovenaan