Oud-Feyenoorders

Joost

Well-known member
Van Persie komend seizoen naar Excelsior en daarna daar als trainer verder volgens bronnen. Dat is een gave stap.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van Persie komend seizoen naar Excelsior en daarna daar als trainer verder volgens bronnen. Dat is een gave stap.

Waar hebben jij en Satyr dat dan vandaan? Hij gaat inderdaad nog een seizoen door, maar niet bij Excelsior. Hij plakt er nog een seizoen bij Feyenoord aan vast.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
DdMHOgbWkAAtxXS.jpg
 

Pascallovic

Well-known member
Waar hebben jij en Satyr dat dan vandaan? Hij gaat inderdaad nog een seizoen door, maar niet bij Excelsior. Hij plakt er nog een seizoen bij Feyenoord aan vast.
Hetgeen ook veel logischer is. Kan mij ook niet voorstellen dat het voor hem een optie was, wetende dat Feyenoord gewoon met hem door wilde.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind het wel vrij bizar om te zien dat dit voor heel Nederland blijkbaar wel een ding was. Ik heb me nooit zo gerealiseerd dat die man zo populair is. Dacht altijd dat hij vooral in het Rotterdamse een heldenstatus had en dat de rest van Nederland hem een beetje een vervelende vent vindt. Al zullen zijn interviews in de afgelopen maanden wel hebben geholpen bij de positieve beeldvorming.
 

Mario

Well-known member
Ik vind het wel vrij bizar om te zien dat dit voor heel Nederland blijkbaar wel een ding was. Ik heb me nooit zo gerealiseerd dat die man zo populair is. Dacht altijd dat hij vooral in het Rotterdamse een heldenstatus had en dat de rest van Nederland hem een beetje een vervelende vent vindt. Al zullen zijn interviews in de afgelopen maanden wel hebben geholpen bij de positieve beeldvorming.

Dat valt toch wel mee? Heeft toch ook zijn strepen verdiend in Oranje ...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat valt toch wel mee? Heeft toch ook zijn strepen verdiend in Oranje ...

Ik kan me nog wel diverse Huntelaar/Van Persie discussies herinneren bijvoorbeeld. Maar het bericht dat Huntelaar nog een jaar doorging was een berichtje in de kantlijn. Totaal niet te vergelijken met wat er nu rondom RvP gebeurt. Ja het verbaast me echt.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vind het wel vrij bizar om te zien dat dit voor heel Nederland blijkbaar wel een ding was. Ik heb me nooit zo gerealiseerd dat die man zo populair is. Dacht altijd dat hij vooral in het Rotterdamse een heldenstatus had en dat de rest van Nederland hem een beetje een vervelende vent vindt. Al zullen zijn interviews in de afgelopen maanden wel hebben geholpen bij de positieve beeldvorming.
Dat laatste zeker. We hebben hem meegemaakt bij de eindtoernooien met Oranje en als aanvoerder van Oranje. Daar waren zijn interviews echt tenenkrommend. Dat heeft ie echt flink verbeterd. Qua carriere kun je sowieso alleen maar respect voor hem hebben en met zo'n positieve uitstraling als afgelopen 6 maanden erbij, dan kan het zo omdraaien.
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb eerlijk gezegd eigenlijk niet echt meegekregen dat het voor heel Nederland zo'n ding was. Ondanks zijn onsympathieke uitstraling tijdens vrijwel zijn gehele carri?re, valt natuurlijk moeilijk te ontkennen dat hij tot de beste 3 Nederlandse spelers van de laatste pakweg 15 jaar. Dan is het mooi dat we hem hier in Nederland nog een jaar aan het werk kunnen zien.
 

SanMark.

Well-known member
Idd een verschrikking. Mag hem totaal niet in zoverre je iemand niet mag die je persoonlijk niet kent.
 

ElSimao

Active member
Dat laatste zeker. We hebben hem meegemaakt bij de eindtoernooien met Oranje en als aanvoerder van Oranje. Daar waren zijn interviews echt tenenkrommend. Dat heeft ie echt flink verbeterd. Qua carriere kun je sowieso alleen maar respect voor hem hebben en met zo'n positieve uitstraling als afgelopen 6 maanden erbij, dan kan het zo omdraaien.

Je hebt mensen met een beetje een vervelende houding die uiteindelijk wel meevallen, volgens mij is dat bij van Persie.

En je hebt mensen die altijd zo voorbeeldig mogelijk overkomen, maar wat eigenlijk volkomen narcistische kwallen zijn voor wie het ego het enige is dat telt. Wie weet is daar ook nog wel een voorbeeld bij te noemen.

Overigens, al wat het een vreselijk man, dat je iemand met zo'n status in de Nlse competitie rond hebt lopen, is sowieso geweldig.
 

Abubakari

Well-known member
In de interviews die ik dit jaar het hem bij Studio Sport zag was het in elk geval een aardige bijna bescheiden gast. Van zijn interviews uit eerdere tijden kan ik mij niet zoveel meer herinneren. Van de voetballer van Persie had ik verwacht dat het beste er wel wat af doordat ie niet meer zo fit zou zijn, maar dat valt reuze mee, sterker nog, ik vind hem goed!
Al vind ik die enorme adoratie (Frank Snoeks! Doe je lul in je broek en stop met masturberen!) bij sommige mensen bij Studio Sport wel wat overdreven. Het lijkt soms wel of Johan Cruijff terug is bij Feyenoord wat Studio Sport betreft.
 
Bovenaan