Oud-Feyenoorders

fr-keff

Active member
Gisteren de docu van Kuyt op NPO1. Op het eind zag ik wel een heel bekende kop. Best raar maar ook prachtig om mijn eigen reactie zo te zien. :D

odXuRs4.jpg

Maasveld

Well-known member
Ik las dat Ruben Schaken een biografie heeft uitgebracht. Die man heeft wel een heel erg hoge pet op van zichzelf.

Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Je moet wel een erg grote hekel hebben aan iemand om diegene de biografie van Ruben Schaken cadeau te doen komende kerst.

Miramar

Well-known member
Ik las dat Ruben Schaken een biografie heeft uitgebracht. Die man heeft wel een heel erg hoge pet op van zichzelf.
Last van homo's had ie niet, maar het zouden nooit zijn vrienden worden. Dan ook nooit het woord racisme in de mond nemen Ruben!!! Was trouwens een waardeloze kutvoetballer. Mijn mening.

Max

Administrator
Forumleiding
Je moet wel een erg grote hekel hebben aan iemand om diegene de biografie van Ruben Schaken cadeau te doen komende kerst.

Ik denk dat hij mij altijd aan het trollen was, maar ik ken er een die zegt fan van Schaken te zijn. Misschien hem maar die biografie cadeau doen.

Pascallovic

Well-known member
Ik heb respect voor de carri?re van Schaken. Met zijn beperkingen als voetballer heeft ie er meer dan het maximale uitgehaald.

Max

Administrator
Forumleiding
Klopt. Heeft zelfs nog behoorlijk zijn instelling weten aan te passen tijdens zijn carri?re.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ruben Schaken die een biografie uitbrengt is inderdaad zwaar overdreven.

Dat ook. Maar ik ga hem denk ik wel lezen. Ik heb een zwak voor SuperRuben. Wat Bati al zei, respect voor wat hij met zijn beperkte kwaliteiten uit zijn carri?re heeft gehaald. En het is echt een toffe gast.

Maasveld

Well-known member
Dat ook. Maar ik ga hem denk ik wel lezen. Ik heb een zwak voor SuperRuben. Wat Bati al zei, respect voor wat hij met zijn beperkte kwaliteiten uit zijn carri?re heeft gehaald. En het is echt een toffe gast.
Dat ie meer uit zijn carri?re heeft behaald dan iemand ook maar had durven dromen staat buiten kijf. Met dat laatste ben ik het dan weer niet eens. Een flinke dosis arrogantie is hem niet vreemd.

gevegt

Well-known member
Dat ie meer uit zijn carri?re heeft behaald dan iemand ook maar had durven dromen staat buiten kijf. Met dat laatste ben ik het dan weer niet eens. Een flinke dosis arrogantie is hem niet vreemd.

Zo kwam hij vanavond niet over. Sterker nog, hij was welbespraakt en gaf blijk van zelfreflectie.
Eigenlijk een unicum in de huidige voetbalwereld.

SanMark.

Well-known member
Het enige interview met hem wat ik mij kan herinneren in de VI maakte hij op mij ook een sympathieke indruk.

Bovenaan