Oud-Feyenoorders

Pascallovic

Well-known member
Niet helemaal mee eens. Was in de wedstrijden die ik van de Eagles gezien heb standaard de gevaarlijkste aanvaller. Past bovendien prima in het spelletje van Van der Gaag.
De beste aanvaller van Eagles noem ik geen verdienste. Hendriks en de Kogel hebben er geen 3 gemaakt. Antonia speelt 2 leuke wedstrijden per jaar. Dan ben je al snel de meest opvallende aanvaller. Dat maakt nog niet dat je goed gespeeld hebt. Hij viel mij vooral op door gefrustreerd over het veld te sjokken en als ie de bal kon krijgen kwam ie in beweging en zag het er ijverig uit.
 

Unregistere

Well-known member
Ik denk dat hij vooral past bij een club waar hij relatief veel vrijheid heeft om voorin te 'rommelen'. In zijn hart is Manu natuurlijk nog altijd een pleintjesvoetballer uit de Zeehavenbuurt.
 

Batigoal

Well-known member
Opvallend: oud-doelman Boy de Jong wist niet door te breken bij Feyenoord en PEC Zwolle, keepte aardig bij Telstar en gaat nu naar Anderlecht. Niet gek.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Waar zijn pa keeperstrainer is.

Maar dat heeft er niets mee te maken... right.
 
G

Gast

Guest
Opvallend: oud-doelman Boy de Jong wist niet door te breken bij Feyenoord en PEC Zwolle, keepte aardig bij Telstar en gaat nu naar Anderlecht. Niet gek.

Op zijn leeftijd al tevreden met 3de keeper zijn.
Nouja, ieder zijn ding.
 

De Wolf

Well-known member
Het gaat helaas wat minder met onze cultheld

Feyenoord-supporters zijn een actie begonnen om geld op te halen voor oud-verdediger Christian Gyan. De zeer geliefde oud-Feyenoorder kampt met gezondheidsproblemen en heeft het financieel zwaar.

De 38-jarige Christian Gyan was tussen 1996 en 2007 een van de geliefdste voetballers van Feyenoord. Afgelopen zaterdag kwam het boek uit van schrijver Michel van Egmond die het leven van de voetballer neerpende. In het boek ‘King – de vele wederopstandingen van Chris Gyan’ vertelt de Ghanees openhartig over de tegenslagen in zijn leven. Hij had hoge schulden en kreeg last van zijn gezondheid na zijn voetbalcarri?re. Hij kreeg epileptische aanvallen waardoor hij meerdere medische onderzoeken moest ondergaan. Die leiden mogelijk tot een zware, risicovolle hersenoperatie. Daarom moest hij zijn baan in de Rotterdamse Waalhaven opzeggen.
Feyenoord-supporters voelen zich daarom geroepen hem te helpen. ,,De schulden zijn voornamelijk veroorzaakt doordat hij al die jaren zijn geld heeft gebruikt om anderen te helpen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tsja, zwaar gelovig en de goedheid zelve. Ik dacht dat hij ook een zoontje had met ernstige gezondheidproblemen, maar daar lees ik niets over. Ben ik in de war met een andere oud-Feyenoord speler?
 

Miramar

Well-known member
Tsja, zwaar gelovig en de goedheid zelve. Ik dacht dat hij ook een zoontje had met ernstige gezondheidproblemen, maar daar lees ik niets over. Ben ik in de war met een andere oud-Feyenoord speler?
Klopt, zoontje was erg ziek.
 

Makanaky

Well-known member
Zn warming-ups waren altijd een feest. Dat er maar wat meer goedheid zijn kant op moge komen.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Ook een lekker carri?re verloop. Had destijds beter naar Itali? kunnen gaan dan Engeland.
 
Bovenaan