Pascallovic
Well-known member
Roya2faces in tha house:rumcolaa::heinz:
Emmen lijkt mij passender.Dan kan hij dus alsnog aan de slag bij Fortuna Sittard.
Past 'ie niet in.
Ze hebben ook een dierentuin, dus dat lijkt me wel.Hebben ze wel een Niggerkapper in Emmen?
Onze duurste aankoop uit de clubgeschiedenis is weer eens in de picture:
https://www.voetbalprimeur.nl/video...content=textlink-hotnews&utm_campaign=voetbal
Wat een smerige aansteller joh.... Ewald Lienen was de laatste die ik zo tekeer zag gaan. En die had er w?l alle reden toe.
Manu mag transferfree vertrekken bij Brighton. Voor veel eredivisieclubs wel een aanwinst toch? NAC misschien? Roda? Excelsior misschien...
Heeft ook beetje pech gehad natuurlijk. Die rode kaart incl schorsing was bijvoorbeeld echt belachelijk...Heeft bij de Eagles er niks van gebakken. Dan krijg je het bij Excelsior ook lastig. Met dezelfde houding als in Deventer hoef je hem niet te nemen als Excelsior.
Daarvoor was het ook al niks.Heeft ook beetje pech gehad natuurlijk. Die rode kaart incl schorsing was bijvoorbeeld echt belachelijk...
Heeft bij de Eagles er niks van gebakken. Dan krijg je het bij Excelsior ook lastig. Met dezelfde houding als in Deventer hoef je hem niet te nemen als Excelsior.