Oud-Feyenoorders

Jozsef

New member
Ze noemen Vilhena hier "de bezorgbeer". Zit ergens wel wat in natuurlijk. Ook hij komt de bal bij je brengen, en heeft zo'n helm op.
 
Oud-voetballer Henk Vos verdacht van mishandeling
Foto: ANP
Gepubliceerd: 22 juni 2016 07:45 Laatste update: 22 juni 2016 07:56

Oud-voetballer Henk Vos wordt verdacht van mishandeling. De speler van onder andere Feyenoord en RBC zou een beveiliger op het festival Westlandse Cross in Honselersdijk zwaar mishandeld hebben. De aanvaller zegt echter zelf mishandeld te zijn.

Het slachtoffer heeft zijn neus op vier plaatsen gebroken, meldt De Telegraaf woensdag. Vos' advocaat, Mohammed Faouzi, bevestigt tegenover de krant dat zijn cli?nt enkele dagen in de cel heeft gezeten.

De voormalig profvoetballer ontkent dat hij een man mishandeld zou hebben, "Het klopt dat er iets gebeurd is na afloop van het festival waardoor ik door de politie ben opgepakt. Ik zou iemand een kopstoot hebben gegeven. Daar word ik van verdacht, maar het klopt niet, want ik ben daar juist zelf mishandeld."

"Voor de rest ga ik hier nu niks over zeggen, want het onderzoek van de recherche loopt nog."
Bewustzijn verloren

De woordvoerder van Westlandse Cross vertelt tegenover De Telegraaf dat de beveiliger zonder enige reden mishandeld is door Vos. "Er is tegen zijn hoofd geschopt, alleen maar omdat hij als beveiliger zijn werk deed", vertelt hij. De man verloor bij het schoppen zijn bewustzijn. "Het is nog maar de vraag of het goed komt met het slachtoffer."

Op 16-jarige leeftijd debuteerde Vos in 1984 bij RBC in het betaald voetbal. De aanvaller speelde daarna bij maar liefst veertien clubs: RBC, PSV, Willem II, Eindhoven, Germinal Ekeren, Standard Luik, FC Metz, FC Sochaux, Feyenoord, FC Den Bosch, NAC Breda, TOP Oss, Germinal Beerschot en Racing Mechelen.

Met Feyenoord werd hij landskampioen (1999) en speelde hij in de Champions League.
Door: NU.nl
 

Abubakari

Well-known member
Je verwacht het niet he, het is weer een Brabander.
Maar goed, zo lang politiek rechts die Brabo's blijft pamperen zal er nooit iets veranderen.
 

Batigoal

Well-known member
Diego Biseswar heeft het prima gedaan in de Turkse middenmoot, zijn naam werd zelfs even genoemd bij Galatasaray. Hij kiest nu voor een Grieks avontuur bij PAOK.
 

Miramar

Well-known member
Theo Lucius krijgt 80 uur werkstraf wegens drugsbezit. Sommige mensen zijn ook echt te dom om niet uit de publiciteit te blijven....
 

De Wolf

Well-known member
694


Ging na het voetballen al minder met Elstrup maar vanmiddag was hij aan het streaken
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat valt dan nog mee. Hij had toch al eens een zelfmoordpoging gedaan?
 
Bovenaan