Oranje nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Er zijn maar 22 man geselecteerd deze keer, dus er valt niemand af. Een oefenpotje tegen Belgie en 90 minuten aanmodderen tegen Luxemburg, ik zie Schaars wel spelen hoor. En de Roon hoort er ook bij, maar die had/heeft een blessure?
 

Joost

Well-known member
Zijn naam deed wel een belletje rinkelen maar ik heb het ook op moeten zoeken. Is in seizoen 10/11 door Ajax verhuurd aan Excelsior. Daarna een jaartje Espanyol B om daarna neer te strijken bij Elazgispor op het 2e turkse niveau. Nog een half jaartje verhuurd geweest aan Blackpool maar uiteindelijk transfervrij vertokken uit Turkije en bij Rio Ave terechtgekomen. Daar deed hij het schijnbaar erg goed wat hij is na anderhalf jaar afgelopen januari overgenomen door Sporting Portugal. Daar nu de vaste linksback.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Logischer dan Willems selecteren. Verder kan ik niet alle opties op die positie overzien.
 

Batigoal

Well-known member
Hij deed het prima beide potten tegen Dortmund. Als je basisspeler bent bij een topploeg van Portugal vind ik het niet zo raar als je een kans krijgt. Zeker aangezien Eredivisie-spelers met een paar leuke wedstrijden ook al geselecteerd worden.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben wel benieuwd wanneer iemand Blind gaat influisteren dat Erik Pieters ook een Nederlands paspoort heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan