Oranje nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wel gek hoor, dat Blind een linksback in vorm selecteert... net als Schaars. Blijkbaar mag er alleen op 'naam' geselecteerd worden en iemand die onbekend is kan er dus meteen geen reet van
 

Makanaky

Well-known member
Zo'n vaste basiskrant is Zeegelaar nou ook weer niet: 4 op 9 wedstrijden. Zou me niet verbazen als Jefferson geblesseerd is.
 

Pascallovic

Well-known member
Kuwas van Heracles houden ze inmiddels ook in de gaten. Zegt toch wel alles over de keuzemogelijkheden van de bondscoach op de vleugels:oops:
 

U.G.

Well-known member
Zo'n vaste basiskrant is Zeegelaar nou ook weer niet: 4 op 9 wedstrijden. Zou me niet verbazen als Jefferson geblesseerd is.

Jefferson is idd nog geblesseerd, maar Zeegelaar bouwt wel krediet op. Dan heeft ie op zich pech met een inconsequente coach, maar toch. Ik ben niet de grootste fan van Zeegelaar, maar hij gaat wel steeds meer zijn draai vinden.
 

Pascallovic

Well-known member
Ze mogen hem in de gaten houden, zo lang ze hem maar niet selecteren.
Zelfs het in de gaten houden snap ik niet. Het is niet dat hij het opvallend goed doet bij Heracles of zo en dat je daarom aan hem gaat denken. Dan kun je net zo goed Menig of Kasteneer in de gaten gaan houden.
 

Eresd?g?

Banned
Zeegelaar was vroeger linksbuiten toch? Bij Ajax onder contract gestaan meen ik. Grappig dat hij t toch tot de Portugese top heeft weten te schoppen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan