Oranje nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Danny Blind won in zijn enige seizoen bij Ajax de beker en plaatste zich voor de voorrondes CL. Via die prachtige Play Offs tegen Feyenoord. Toen heel Rotterdam zich verheugde op nog twee zeges op Ajax maar Ajax met 3-0 won en daarna in de Kuip met 4-2 won. Ik zie Dirk Kuyt nog huilend de Kuip verlaten. Ha, noem het maar niks.

Was dat in hetzelfde jaar dat Ajax op 24 punten van kampioen PSV 4e werd en gered werd door de PO waarin het in de finale tegen Groningen in de Euroborg gewoon goed wegkwam en de bekerfinale enkel en alleen won door een Huntelaar in bloedvorm??
 

ALenstra

Well-known member
Jazeker. Maar neemt niet weg dat Blind wel degelijk wat gepresteerd heeft bij Ajax. Overigens vind ik Gullit een goede keus.
 

Abubakari

Well-known member
Was dat in hetzelfde jaar dat Ajax op 24 punten van kampioen PSV 4e werd en gered werd door de PO waarin het in de finale tegen Groningen in de Euroborg gewoon goed wegkwam en de bekerfinale enkel en alleen won door een Huntelaar in bloedvorm??

Jazeker. Hetzelfde jaar waarin je ironie ook al niet herkende. ;)
 

Pascallovic

Well-known member
Was dat in hetzelfde jaar dat Ajax op 24 punten van kampioen PSV 4e werd en gered werd door de PO waarin het in de finale tegen Groningen in de Euroborg gewoon goed wegkwam en de bekerfinale enkel en alleen won door een Huntelaar in bloedvorm??
Dat ene jaartje was voldoende om meer prijzen te winnen, dan toptrainer Fred Rutten in zijn gehele carriere.:D
 

Mario

Well-known member
Ok?, Fred Rutten houden we achter de hand mocht Gullit weer een mooie aanbieding uit Rusland krijgen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Waarom halen ze Van Bronckhorst er niet bij? Ook een enorme hoogvlieger.
 

Batigoal

Well-known member
Gullit heeft het toch ook ooit ooit ooit nog prima gedaan bij Newcastle? Zeg maar totdat hij ruzie maakte met Shearer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met Chelsea de FA cup gepakt. Bij Feyenoord speelde hij met een prima voorhoede waar veel mee werd gescoord en een lekke achterhoede.
 

Eef de Kip

Well-known member
Voor m'n gevoel deed hij het nog geeneens zo slecht bij jullie toch? Ga er maar aan staan met Gibs, ?stlund en die gemankeerde Belg achterin. Da's nog slechter dan bij ons momenteel en dat zegt genoeg lijkt me.
 

Hankie

Well-known member
Voor m'n gevoel deed hij het nog geeneens zo slecht bij jullie toch? Ga er maar aan staan met Gibs, ?stlund en die gemankeerde Belg achterin. Da's nog slechter dan bij ons momenteel en dat zegt genoeg lijkt me.
Die heeft hij zelf gehaald....
 

Eef de Kip

Well-known member
Die heeft hij zelf gehaald....

Al dan niet olv Wotte, verder was er natuurlijk ook niet echt een riant budget om alternatieven te halen toch?

Maar ik wil ook niet suggereren dat hij er niets mee van doen had en het fantastisch heeft gedaan hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan