Oranje nieuwstopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Groene Scout

Well-known member
Haha, bijzonder man is het toch ook.
Maar, gelijk heeft ie. Met een Blind als bondcoach hou je het als ervaren trainer natuurlijk ook niet al te lang vol.
Daar wil je zo snel mogelijk weer weg.

Max

Administrator
Forumleiding
Een mooie club voor hem, dat natuurlijk wel. Alleen zou ik met de bankrekening van Dick nu niet in dat land gaan werken.

Snap ik inderdaad ook weinig van. Ik ga niet zeggen dat er geen bedrag bestaat waarvoor ik in Turkije zou willen werken, maar dat bedrag ligt bij mij vrij hoog. Dan ben ik niet financieel onafhankelijk zoals Dick Advocaat.

de waan

Well-known member
Dick was ook dikke maatjes met Putin, dus die doet niet zo ingewikkeld over een rechtenloze politiestaat.

Makanaky

Well-known member
En nu Tayip en Vladimir weer dikke maatjes zijn, ligt voor Dickie de weg naar de Bosporus wijd open.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Advocaat had een clausule in zijn contract, dus zo verrassend is dit niet. Dan weet je als KNVB dat hij zo weer weg kan zijn, ook gezien zijn verleden.

Max

Administrator
Forumleiding
Advocaat had een clausule in zijn contract, dus zo verrassend is dit niet. Dan weet je als KNVB dat hij zo weer weg kan zijn, ook gezien zijn verleden.

Dan snap ik al helemaal de verbazing bij Van Breukelen en Blind niet.

Ceephax

New member
Hij heeft nooit anders gedaan inderdaad.

Laatste paar jaar is wel erg extreem. Alleen Turkije en China staan er nog niet op.

dickie.png

PES5

Administrator
Forumleiding
Interim van een Zuid-Amerikaans land op het WK en dan nog even cashen in Chinese league. Dan is ie volgens mij ook in elk continent werkzaam geweest, onze Dickie.

zwammy

Well-known member
Pilonnekes klaar zetten voor Blind of mevrouw Advocaat in een hoofddoek hijsen, dan zou ik het ook wel weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan