Susa
New member
Tevens de EC2 gepakt met Chelsea.
Was hij toen al niet ontslagen ?
Gianluca Vialli is met de eer gaan strijken meen ik mij te herinneren.
Tevens de EC2 gepakt met Chelsea.
De enige acceptable BC op dit moment voor NL is Koeman... maar die is niet gek. En niet beschikbaar.
Ervaring. Bewezen succestrainer. Overwicht. En geen 'oude wijn in nieuwe zakken'.
Prima column van Hugo Borst over de voorselectie van Oranje. Gaat echt helemaal nergens over.
Strootman en de rest maakt niet zoveel uit.
@ JMD, AD.
Ja, dat snap ik...@ JMD, AD.
Luiwammes!! Zo halen we het EK nooit. Voor de draad ermee. Hup! Laat nou voor ??n keer zien dat je een kenner bent, want je valt hier vies door de mand!
Dus jij denkt dat Strootman, naast Bergwijn natuurlijk, niet de meest bepalende speler is?Luiwammes!! Zo halen we het EK nooit. Voor de draad ermee. Hup! Laat nou voor ??n keer zien dat je een kenner bent, want je valt hier vies door de mand!
Is de Roon niet gewoon geblesseerd? Dat zou verklaren waarom ie in de eerste speelronde al na 22 minuten is vervangen en in de tweede wedstrijd niet eens bij de selectie zat.Ik zie nu pas dat De Roon er niet bij zit maar gelukkig hebben we Bazoer mg:
Is de Roon niet gewoon geblesseerd? Dat zou verklaren waarom ie in de eerste speelronde al na 22 minuten is vervangen en in de tweede wedstrijd niet eens bij de selectie zat.
Heeft Dianessy al een Nederlands paspoort gekregen?